۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۲۰۸۵۴
30 دی‌ماه؛

مهلت نام‌نویسی در ‌مؤسسه امام خمینی شعبه تهران

خبرگزاری رسا ـ واحد آموزشی تهران موسسه امام خمینی(ره) از میان طلاب واجد شرایط خواهر و برادر در پنج رشته دانش پژوه می پذیرد.
مهلت نام‌نویسی در ‌مؤسسه امام خمینی شعبه تهران
جعفر عاشورخانی، مسؤول واحد آموزشی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) شعبه تهران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از پذیرش طلاب خواهر و برادر استان تهران که واجد شرایط هستند، در پنج رشته خبر داد.

وی گفت: شعبه تهران موسسه علمی و پژوهشی امام خمینی(ره) در فروردین سال جاری در تهران به جهت تسهیل امر تحصیلی دانشجویان و طلاب عضو موسسه امام خمینی(ره) افتتاح شد.

وی گفت: طلاب در پنج رشته علوم تربیتی، ‌روان‌شناسی،‌ مدیریت، علوم قرآنی و کلام از سال تحصیلی آینده می توانند با ثبت نام و موفقیت در آزمون در این شعبه از کلاس های حضوری و نیمه حضوری موسسه امام خمینی(ره) استفاده کنند.

عاشورخانی به شرایط طلاب برای نام‌نویسی و پذیرش اشاره کرد و گفت: طلابی می‌توانند در مؤسسه امام خمینی مشغول به تحصیل شوند که پایه ششم حوزه علمیه را به پایان رسانده و در امتحانات کتبی و شفاهی ناقصی نداشته باشند.

وی ابراز داشت: طلابی که برای ورود به مؤسسه امام خمینی نام‌نویسی می‌کنند،‌ باید در آزمون شفاهی و کتبی مؤسسه قبول شوند و همچنین باید افزون بر تحصیل در این موسسه،‌ باید همچنان تحصیلات حوزوی خود را استمرار بخشند.

مسؤول واحد آموزشی موسسه امام خمینی(ره) شعبه تهران خاطر‌نشان کرد: دوره های خواهران تنها به صورت نیمه حضوری برگزار خواهد شد اما برای برادران هم شرکت در دوره حضوری ممکن است و هم می توانند در دوره های نیمه حضوری شرکت کنند.

گفتنی است، مهلت نام‌نویسی تا سی‌ام دی‌ماه بوده و آزمون ورودی موسسه در روز نوزدهم اسفندماه خواهد بود./956/پ203/س
ارسال نظرات