۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۲۰۹۵۸
مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌ علمیه خواهران خبر داد؛

راه‌اندازی رشته تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی در مدارس علمیه خواهران

خبرگزاری رسا ـ مدیر سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از راه‌اندازی رشته تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی در سطح سه حوزه علمیه خواهران سه استان خبر داد.
حجت الاسلام محسن محدث
حجت الاسلام محسن محدث، مدیر سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: هم اکنون هشت رشته تخصصی در سطح سه خواهران ارائه می شود، که امسال رشته اخلاق و تربیت اسلامی در سطح سه در سه استان اصفهان قم و تهران نیز اضافه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: حوزه های علمیه خواهران منطقه شمال غرب به ویژه مدرسه علمیه صادقیه تبریز نیز در صورت دارایی از شرایط لازم می توانند از ابتدای سال تحصیلی آینده نسبت به پذیرش طلبه سطح سه در این رشته تخصصی اقدام بعمل آورند.

مدیر پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور از راه‌اندازی رشته های تخصصی دیگری در آینده خبر داد و گفت: هم اکنون مراحل جذب و پذیرش چهارمین دوره تربیت مدرس در حال سپری است.

وی با بیان این‌که فراخوان پنجمین دوره تربیت مدرس در آینده نزدیک منتشر خواهد شد، افزود: ورودی های جدید پنجمین دوره از بهمن ماه سال‌جاری شروع به تحصیل خواهند کرد.

حجت الاسلام محدث در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رشته تخصصی تفسیر علوم قرآنی مورد اقبال بیشتر طلبه های سطح سه قرار گرفته است، گفت: سیاست مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گسترش و تنوع در رشته های تخصصی سطح سه در سراسر کشور است.

مدیر پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور در ادامه با بیان اینکه وب سایت اختصاصی مدیریت سنجش و پذیرش مرکز مدیریت خواهران نیز راه اندازی خواهد شد، تصریح کرد: با راه اندازی این سایت، پیگیری مراحل نام نویسی، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام اسامی قبول شده گان به صورت اینترنتی خواهد بود.

وی در پایان ادامه داد: خواهران علاقه مند به تحصیل در مدارس علمیه سراسر کشور می توانند با ارسال شماره کدملی خود به شماره 30002144 از نتیجه آزمون ورودی با خبر شوند./935/ت 302/س
ارسال نظرات