۲۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۱۰۹۹

افزایش حملات رژیم صهیونیستی به امکنه مقدس اسلامی در سال 2011

خبرگزاری رسا ـ موسسه وقف و میراث الاقصی در گزارشی اعلام کرد: تجاوز و حمله رژیم صهیونیستی به مساجد و امکنه مقدس اسلامی در سال 2011 میلادی افزایش یافته است.
حمله به قبرستان مسلمانان
به گزارش خبرگزاری رسا، موسسه وقف و میراث الاقصی در گزارش سالیانه خود از جنایت های رژیم صهیونیستی پرده برداشت و نوشت: این رژیم در سال 2011 میلادی 8 مسجد را به آتش کشیده، 3 مسجد را تخریب کرده و 13 مورد هتک حرمت مساجد انجام داده است.

در ادامه این گزارش آمده است: رژیم صهیونیستی سه بار به مقدسات مسیحی حمله کرده و 9 بار به قبرستان مسلمانان اهانت کرده است که از بزرگترین تجاوزات این رژیم حمله به قبرستان تاریخی مامن الله بوده است.

موسسه وقف و میراث الاقصی می افزاید: رژیم صهیونیستی با حمله به مساجد و مراکز اسلامی و نوشتن شعارهای نژادپرستانه و آتش زدن مکانهای عبادی بارها به مسلمانان اهانت کرده است

در پایان این گزارش موسسه الاقصی، صهیونیستها را مسئول تجاوزات و حملات به مقدسات اسلامی اعلام کرده و می افزاید این موسسه از تمامی مقامات اسلامی، عربی و فلسطینی می خواهد تا با اقدام خود از مقدسات اسلامی حمایت کرده و جلوی جنایات صهیونیستی را بگیرند./982/ب903/گ
ارسال نظرات