۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۱۲۱۲۱۰

علمای شیعه بحرین جنایت تروریستی علیه عزاداران حسینی را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ شورای اسلامی علمای بحرین، جنایت تروریستی علیه عزاداران اربعین حسینی در عراق را به شدت محکوم کرد.
شوراي اسلامي علماي بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، شورای اسلامی علمای بحرین متشکل از علمای شیعه این کشور در پیامی انفجار تروریستی علیه عزاداران اربعین حسینی در عراق را به شدت محکوم کرد.

در این پیام آمده است: شورای اسلامی علما محکومیت شدید خود را از سلسله جنایت های تروریستی در عراق خصوصا در بصره که به شهادت و زخمی شدن صدها تن از شهروندان بی گناه اعم از زن و مردم و کودک شد، اعلام می دارد.

شورای اسلامی علما افزود: این افراد هیچ گناهی نداشته اند جز اینکه در راه عشق به امام حسین (ع) به خیابان ها آمده و در پی اجر و ثواب زیارت بارگاه ملکوتی این امام همام بودند.

علمای شیعه بحرین عاملان این جنایت را بیمار دل توصیف و اظهار داشتند: این جنایت های تروریستی نشان دهنده دل های بیمار و کینه توز و اندیشه های منحرف عاملان آنها هستند.

این شورا بر لزوم موضع گیری قاطع علما و سازمان های اسلامی در برابر جنایت کاران تاکید کرد و ادامه داد: علما و سازمان های اسلامی باید مواضع صریح خود را در قبال جنایت علیه عزاداران حسینی اعلام و محکومیت قاطع چنین جنایت های تروریستی را صراحتا بیان کنند.

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شده است: این جنایت های تروریستی تنها به برآورده شدن اهداف قدرت های استکباری جهان کمک می کند، استبکار جهانی در پی ایجاد شکاف و گسیختگی در میان امت اسلامی است و می خواهد مسلمانان همواره در ضعف و پسرفت قرار داشته باشند.

گفتنی است در انفجار تروریستی که روز گذشته و همزمان با اربعین حسینی در میان عزاداران حسینی در منطقه الزبیر بصره رخ داد 59 عزادار شهید و 137 تن دیگر زخمی شدند./980/ب902/گ
ارسال نظرات