۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۱۲۱۳۲۵
خطیب جمعه نجف:

اوضاع در بحرین حسینی وار است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه نجف اشرف، اوضاع کشور بحرین را حسینی وار توصیف کرد.
سيد صدرالدين قبانچي خطيب جمعه نجف
به گزارش خبرگزاری رسا، حسین کاظم، رئیس جمعیت همبستگی بحرین از جمعیت معارض رژیم آل خلیفه، صبح امروز با حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی، خطیب جمعه نجف اشرف در این شهر دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام قبانچی با اشاره به آخرین تحولات بحرین و ظلم های آل خلیفه علیه ملت گفت: اوضاع بحرین هم اکنون حسینی وار شده است و فرهنگ انقلابی امام حسین (ع) در سراسر این کشور به خوبی مشاهده می شود.

وی از دستاوردهای ملت بحرین یاد کرد و افزود: ملت بحرین دستاوردهای فراوانی را کسب کرده و در آینده نیز می توانند به موفقیت های گسترده تری دست یابد و اهداف خود از این نضهت را برآورده سازد.

سید صدرالدین قبانچی نظام بحرین را دشمن اسلام خواند و تصریح کرد: آل خلیفه به شدت تلاش می کند تا مردم بحرین را از دین و خداوند دور سازد، اما بحرینی ها به شدت هوشیار بوده و به امام حسین (ع) که نماد پایبندی به دین و اعتقادات در شرایط سخت است، تمسک جسته اند.

خطیب جمعه نجف به بررسی تحولات مختلف کشور بحرین و قیام ملت مظلوم و بی دفاع این کشور پرداخت و تاکید کرد که به قیام ملت مسلمان بحرین به زودی به پیروزی خواهد رسید.

رئیس جمعیت همبستگی بحرین نیز در این دیدار، شرح کاملی از روند قیام ملت بحرین و تجاوزهای حکومت بحرین علیه شهروندان را ارائه کرد.

وی از برگزاری نمایشگاه عکس قیام ملت بحرین در سالن شهدای الغدیر نجف اشرف خبر داد و از حجت الاسلام قبانچی خواست تا از این نمایشگاه بازدید کند.

مسوول روابط عمومی مجلس اعلای اسلامی، و دو تن از اعضای حزب الدعوه عراق نیز در این دیدار حضور داشتند./980/ب902/گ
ارسال نظرات