۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۱۳۶۵

انتشار فصلنامه پژوهش در حوزه علمیه آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ فصلنامه علمی خبری «‌گامی به سوی پژوهش‌» به همت معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی منتشر شد.
پژوهش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نخستین شماره از فصلنامه علمی خبری «‌گامی به سوی پژوهش‌» به همت معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی منتشر شد.

مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه پژوهش دینی، مصاحبه با مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، نگاهی به فعالیت های پژوهشی مدرسه علمیه شبستر، آسیب شناسی مغهومی پژوهش و نگاهی به فعالیت های معاونت پژوهشی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان از مهمترین عناوین مطالب این فصلنامه است.

نخستین شماره از نشریه «‌گامی به سوی پژوهش‌» در 16 صفحه منتشر شده که طلاب علاقه‌مند به دریافت آن می‌توانند به معاونت پژوهشی مدرسه علمیه محل تحصیل خود مراجعه کنند.

بنا بر این گزارش، معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی در ماه‌های گذشته اقدام به انتشار فراخوان حمایت از کتب پژوهشی پژوهشگران حوزوی استان کرده بود که علاقه‌مندان تا پایان ماه جاری فرصت دارند نسبت به بهره‌مندی از مزایای این فراخوان به معاونت پژوهشی استان مراجعه کنند.

گفتنی است، محققان و پژوهشگران حوزوی استان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس تبریز بلوار 29 بهمن، ساختمان کتابخانه حضرت ولی‌عصر(عج)، طبقه دوم، معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی با مراجعه و یا با شماره 3325711 – 0411 تماس بگیرند./935/پ202/س
ارسال نظرات