۲۹ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۲۱۴۰۶

اعتراض فلسطینیان ساکن هلند به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ فلسطینیان ساکن هلند در اعتراض به سفرقریب الوقوع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور قصد راه اندازی یک راهپیمایی اعتراض آمیز دارند.
نتانياهو
به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت فعالان فلسطینی مقیم هلند خواستار مشارکت شهروندان هلندی در تظاهرات اعتراض آمیز علیه سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور شد.

جمعیت فعالان فلسطینی با انتشار فراخوانی اعلام کرد که این تظاهرات صبح روز 29 دی ماه از مقابل مقر پارلمان هلند در شهر لاهه آغاز خواهد شد.

در این فرخوان آمده است: تظاهرات اعتراض آمیز علیه سفر نتانیاهوی جنایتکار به هلند کمترین اقدامی است که ما می توانیم برای اعلان حمایت از ملت و مساله فلسطین و محکومیت جنایت های مقامات صهیونیستی انجام دهیم.

گفتنی است، نتانیاهو قرار است در این سفر با ملکه بئاتریکس، مارک روته ، نخست وزیر، هانس هیلن وزیر دفاع و اوری روزنتال وزیر امور خارجه هلند دیدار و گفتگو کند.

هدف از این دیدار ، تقویت روابط دوجانبه عنوان شده است.

لازم به ذکر است، این جمعیت از شرکت کنندگان در تظاهرات مذکور خواست که پرچم های فلسطین و پلاکاردهایی در محکومیت رژیم صهیونیستی و سفر نتانیاهو به هلند در دست گیرند و همراه خود لنگه کفش بیاورند./982/ب902/گ
ارسال نظرات