۲۹ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۲۱۴۵۰

یورش نظامیان آل خلیفه به گردهمایی بزرگ انقلابیون بحرینی

خبرگزاری رسا ـ نظامیان آل خلیفه، به گردهمایی بزرگ انقلابیون حمله ور شده و به قلع قمع معترضان پرداختند.
بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، نیروهای امنیتی آل خلیفه، بعدازظهر دیروز به خیل شهروندانی که قصد حضور در گردهمایی بزرگ ملت که قرار بود با عنوان «بله به دموکراسی و نه به استبداد» در منامه برگزار شود، یورش برده و اجازه برگزاری این گردهمایی را ندادند.

ده ها هزار شهروند از مناطق مختلف برای حضور در گردهمایی مسالمت آمیزی که از سوی گروه های معارض رژیم آل خلیفه تدارک دیده شده بود در حرکت بودند که با حمله نظامیان آل خلیفه مواجه شدند.

نیروهای امنیتی بحرین به ضرب و شتم معترضان پرداخته تعداد فراوانی از مردم را بازداشت کردند.

جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، بزرگ ترین حزب معارض رژیم فاسد آل خلیفه در پیامی نسبت به جلوگیری از برگزاری این گردهمایی در منامه به شدت اعتراض کرد.

در این پیام آمده است: جمعیت الوفاق اسلامی نسبت به اقدام مقامات در قلع و قمع آزادی ها، تلاش برای بستن دهان ها و مصادره آرای ملت دموکراسی طلب و مخالف استبداد و دیکتاتوری به شدت اعتراض دارد.

الوفاق افزود: این اقدام مقامات بحرینی توهین آشکار به جامعه بین الملل و نادیده گرفتن گزارش کمیته حقیقت یاب آل خلیفه به شمار می آید و از جامعه جهانی و سازمان های حقوقی می خواهیم که نسبت به راهپیمایی که حق مسلم ملت است، اهتمام داشته و در برابر مخالفت آل خلیفه با راهپیمایی مسالمت آمیز ایستادگی کنند.

بزرگ ترین حزب مخالف آل خلیفه تاکید کرد: قلع و قمع وحشیانه ملت از سوی نظام بحرین به شدت در حال افزایش است و مقامات از شیوه های مختلفی و متنوعی برای سرکوب ساکنان مناطق مختلف کشور استفاده می کنند.

جمعیت های معارض نظام خونریز بحرین نیز نسبت به این اقدام مقامات آل خلیفه واکنش نشان داده و تاکید کردند که ممنوعیت برگزاری راهپیمایی مسالمت آمیز نشان دهنده چهره واقعی و دیکتاتورمآبانه آل خلیفه و سرکوب آرای ملت است.

انقلابیون بحرینی با اشاره به اینکه اوضاع اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی بحرین در حال پسرفت بوده و غیرقابل پیشرفت است، تاکید کردند که از اعتراضات و راهپیمایی علیه نظام کوتاه نمی آیند و بر خواسته های دموکراسی طلبانه خود پافشاری خواهند کرد./980/ب902/گ
ارسال نظرات