۰۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۱۵۸۰

برنامه‌های دهه فجر در استان اردبیل اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به تشریح ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان پرداخت.
دهه فجر انقلاب اسلامي
حجت‌الاسلام ولی نظرپور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل به تشریح ویژه برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان پرداخت و اظهار داشت: با توجه به تقارن هفته وحدت با ایام دهه فجر محوریت برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر به صورت مردمی و تمرکز بر وحدت ملی و انسجام اسلامی خواهد بود.

وی نواخته‌شدن زنگ انقلاب همزمان با لحظه ورود امام راحل به ایران اسلامی، دیدار اعضای ستاد دهه فجر و مسؤولان کمیته‌ها با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در اردبیل، افتتاح صدها پروژه عمرانی و تولیدی، برپایی نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب، محافل فرهنگی، برگزاری گفتمان‌های دینی را از جمله برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در اردبیل برشمرد.

حجت الاسلام نظرپور ادامه داد: برپایی مسابقات متعدد فرهنگی، هنری، ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، غبار‌روبی و عطر‌افشانی مزار شهدا و تدارک برنامه‌های متنوع در دانشگاه‌ها و مدارس، سلسله نشست‌های بصیرتی با موضوع ولایت فقیه و انتخابات، بررسی نقش و جایگاه ولایت فقیه و در نهایت زمینه‌سازی برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام دهه فجر استان اردبیل است.

دبیر ستاد دهه فجر استان اردبیل تصریح کرد: بیشتر برنامه‌های پیش بینی شده با محوریت بصیرت‌افزایی، تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند و مشارکت همگانی در راهپیمایی یوم الله 22 خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری شهدای عشایر استان در ایام دهه فجر و نشست‌های پرسش و پاسخ به همراه اساتید و محققان دانشگاهی و نظام تعلیم و تربیت خبر داد و خاطر نشان کرد: تلاش می‌شود در فرصت دهه فجر در تثبیت ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی و حفظ وحدت و همدلی بیشتر استفاده شود.

حجت الاسلام نظرپور در بخش دیگری از سخنان خود ویژه برنامه های دهه فجر را فرصتی مناسب برای تجدید بیعت و میثاق با آرمان‌های امام راحل و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی دانست و گفت حفظ وحدت تنها راه غلبه بر دشمن و برجسته کردن ابعاد نهضت دینی ملت ایران در سال 1357 است./935/پ203/س
ارسال نظرات