۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۲۱۶۶۶
فردا؛

همایش تخصصی روحانیان آذربایجان غربی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش مبلغان و روحانیان حوزه‌های علمیه استان آذربایجان غربی با حضور استاندار در ارومیه و مسؤولان حوزه‌ علمیه این استان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام محمدجواد قهرماني، مدير حوزه علميه استان آذربايجان غربي
حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر استانی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به حضور استاندار آذربایجان غربی در همایش روحانیون و مبلغان استان مقیم قم که در جهت ایجاد تعاملات تبلیغی و حوزوی در قم برگزار شد، افزود: مبلغان و روحانیون حوزه علمیه خواستار تشکیل نشست تخصصی با حضور استاندار شدند.

وی ادامه داد: هم اندیشی مبلغان و روحانیان حوزه های علمیه استان با مسؤولان استانی جهت بررسی و واکاوری چالش های پیش روی توسعه فرهنگ دینی با توجه به شرایط کنونی برگزار می شود.

این مسؤول با بیان این‌که بیش از 60 نفر از روحانیان و مبلغان برجسته دینی فعال در سطح استان در این همایش حضور خواهند داشت، بیان کرد: یکی از مهم ترین اهداف این همایش طرح دغدغه‌های مهم عرصه تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در استان در جهت گسترش و تعمیق هر چه بهتر مفاهیم و ارزش های والای برخاسته از مکتب وحیانی اسلام است.

مدیر استانی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به زمان برگزاری این همایش، تصریح کرد: همایش مبلغان و روحانیون حوزه‌های علمیه فردا پنجم بهمن‌ماه جاری در محل سالن شماره یک استانداری برگزار می شود.

یادآور می شود، همایش یک هزار نفری طلاب، علماء، روحانیون و اساتید آذربایجان غربی مقیم قم به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی بیستم دی ماه سال جاری در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد.

گفتنی است، این همایش برای ایجاد تعامل بیشتر بین حوزه علمیه آذربایجان غربی و فارغ التحصیلان و طلاب استان مقیم قم و استفاده از ظرفیت های علمی و فرهنگی آنها با حضور وحید جلال زاده، استاندار استان در قم برگزار شد./936/پ202/س
ارسال نظرات