۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۲۲۱۲۱

بسیج رسانه در آذربایجان‌شرقی فعال می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورا از راه اندازی و فعالیت بسیج رسانه طی هفته های آینده در تبریز خبر داد.
پورجمشيديان فرمانده سپاه عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران از تشکیل بسیج رسانه استان تا 20 آینده خبر داد و اظهار داشت: حضور فعال اصحاب رسانه در تحقق مسؤولیت های خطیر بسیج می تواند راهگشای بسیاری از معضلات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه باشد.

وی خواستار عضویت اهالی رسانه استان در مرکز بسیج رسانه آذربایجان شرقی شد و تصریح کرد: مراحل مقدماتی راه اندازی بسیج رسانه انجام شده و یکی از اصحاب مطبوعات، خبرگزاری ها و یا صدا و سیما به عنوان مسؤول این نهاد انتخاب خواهد شد.

پورجمشیدیان با تاید بر اینکه ظرفیت رسانه‌ای استان در حوزه بسیج بسیار بالا است، تصریح کرد: رسانه ها به عنوان یکی از ارکان مهم پدافند غیرعامل می توانند در مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی نقش خطیر و بسزایی ایفا کنند.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با تشریح ویژه برنامه‌های سپاه و بسیج استان در دهه فجر اظهار داشت: حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن، برپایی نمایشگاه های فرهنگی، مسابقات قرآنی و فضاسازی شهری، بیعت با شهدا، شب شعر انقلاب، تئاتر صحنه ای، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و اعزام اکیپ‌های مختلف بهداشتی و پزشکی به نقاط مختلف استان مورد توجه است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های بسیج آذربایجان شرقی در دهه فجر تا دور افتاده‌ترین روستاها نیز متمرکز خواهد شد، گفت: برنامه‌های هنری متنوع در این دهه صورت خواهد گرفت و در روز 22 بهمن نیز ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف استان برپا می‌شود.

پورجمشیدیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حساسیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: راهبرد نظام اسلامی و راهبرد بسیج و سپاه همان حضور حداکثری مردم است و انتخاب کاندیداها نتیجه بعدی انتخابات است.

وی با بیان این که استکبار جهانی درصدد امنیتی کردن فضای انتخابات و تکرار حوادث تلخ فتنه سال 88 است، افزود: برخلاف فتنه سال 88 دشمن در تلاش است تا فتنه را به جای مرکز کشور از شهرها و نقاط مختلف آغاز کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات