۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۲۲۳۰۴
عضو خبرگان رهبری:

عمر 32 ساله انقلاب اسلامی اثرگذاری نظریه ولایت فقیه را به اثبات رساند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: برکات ولایت فقیه در نظام اسلامی در طول 32 سال گذشته اثبات شده است، از این رو مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی محسوب می شود.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع مدیران و مسؤولان شهر مراغه اظهار داشت: رهبری داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی اثبات کرد که اسلام ظرفیتی فراتر از مسائل حکومتی دارد، امروز شاهد حاکم شدن مبانی اسلامی در سراسر جهان هستیم.

وی با تاکید بر این که رهبری امام خمینی(ره) ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به تمام نقاط جهان صادر کرد، گفت: تمام انقلاب های مردمی در کشورهای منطقه متاثر از انقلاب اسلامی ایران بوده و مردم انقلابی با الگوگیری از ملت ایران، سردمداران ظلم و فساد را به خاک مذلت نشانده اند.

عضو خبرگان رهبری ولایت فقیه را مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب در سایه رهبری مقتدر امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه فتنه ها و طوفان ها با موفقیت پشت سر گذاشته شده و انقلاب اسلامی با اقتدار کامل پیش می رود.

وی با بیان این که برکات ولایت فقیه در نظام اسلامی در 32 سال گذشته اثبات شده است، افزود: اگر امروز شاهد عزت، اقتدار و بالندگی نظام اسلامی در عرصه‌های بین المللی هستیم، همه در سایه دیده‌بان اصیل نظام اسلامی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی خاطر نشان کرد: پیشرفت های علمی و تکنولوژی ایران به برکت انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بوده است، جوانان مومن و متعهد در تمام عرصه ها با تفکر ناب بسیجی، قله های افتخار را فتح کرده و ذلت استکبار جهانی را موجب شده اند.

امام جمعه مراغه با تاکید بر این که مردم در پشتیبانی از ولایت کوتاه نمی آیند، ادامه داد: ولی فقیه زمان حضور مردم در انتخابات آینده مجلس را به عنوان یکی از مظاهر دخالت مردم در سرنوشت کشور و دشمن شکن ارزیابی کرده اند، از این رو بایستی مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در سه دهه اخیر را مصدق موفقیت تئوری مردم سالاری دینی است، جهان امروز شاهد شکست سیاست لیبرال دموکراسی و سیاست های سکولاریستی غرب و تجلی نور ولایت و اسلام ناب محمدی در سراسر جهان است./935/پ/202/س
ارسال نظرات