۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۲۴۶۲
جنبش انقلاب 14 فوریه بحرین:

سخنان رهبر معظم انقلاب مرهمی بر زخم ملت بحرین بود

خبرگزاری رسا ـ جنبش انقلاب 14 فوریه بحرین از سخنان ولی امر مسلمانان جهان به عنوان مرهم زخمی برای ملت بحرین و چراغ راهی برای انقلابیون اسلامی نام برد.
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین در بیانیه ای با تقدیر و تشکر از سخنان حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به ملت مظلوم و بی دفاع بحرین، فرارسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: ضمن تقدیر و تجلیل از اظهارات امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران که بر ایستادگی ایران در کنار همه ملت های انقلابی عربی و اسلامی تاکید کرده است، فرارسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب مبارک اسلامی ایران به رهبری امام روح الله موسوی خمینی، رهبر امت اسلامی و موسس جمهوری اسلامی ایران را به ملت ایران و ولی امر مسلمانان جهان تبریک عرض می کنیم و از خداوند متعال می خواهیم که بر استقامت و ثبات ملت ایران بر مبانی انقلاب و ایستادگی در برابر چالش های جهانی و تحریم های اقتصادی، سیاسی و نظامی بیافزاید.

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین افزود: از ملت ایران می خواهیم همانند گذشته با صلابت و ایمان انقلابی از رهبری حکیمانه آیت الله خامنه ای برای عبور از همه مشکلات و توطئه های آمریکا، شیطان بزرگ، استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی بهره برده و امیدواریم که این انقلاب مبارک تا همیشه در کنار مقاومت اسلامی، حزب الله لبنان و همه گروههای مقاومت فلسطین در راه رهایی فلسطین از چنگان کیان صهیونیستی غاصب قرار داشته باشد.

انقلابیون بحرینی با اشاره به فرمایشات حکیمانه رهبر انقلاب تصریح کردند: رهبر عزیز در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در روز جمعه از بهار عربی و بیداری اسلامی و انقلاب مردمی بحرین سخن گفتند و از مظلومیت ملت بحرین، ظلم رسانه ای علیه انقلاب این ملت و ادعای پادشاه بحرین درباره دخالت ایران در امور داخلی این کشور تاکید و نسبت به پیروزی انقلاب بحرین ابراز امیدواری کردند. جنبش یاران انقلاب 14 فوریه به نمایندگی از ملت مظلوم بحرین که در سالگرد آغاز انقلاب قرار داریم از حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمانان به دلیل اهتمام بزرگی که به انقلاب ما داشته و برای پیروزی ما بر ظلم و استبکار دعا فرمودند، تقدیر و تشکر می کنیم.

این جنبش از سخنان ولی امر مسلمانان جهان به عنوان مرهم زخمی برای ملت بحرین یاد کرد و اظهار داشت: سخنان حضرت آیت الله خامنه ای در خطبه های نماز جمعه مرهمی بر زخم ملت، جوانان، خانواده های شهدا، مجروجان و ضرردیدگان بود و حمایت قاطع و انگیزه ای فراوان برای حضور ملت انقلابی در راهپیمایی و تجمعات برای گام برداشتن به سوی پیروزی بر طاغوت، استکبار و دیکتاتوری خاندان آل خلیفه و نظام نازی و فرعونی ظالم آن به شمار می آید. این سخنان، اعتماد به نفس و روحیه حماسی را به جوانان انقلابی و همه گروه های معارض داد تا بار دیگر با عزمی راسخ تر به میدان اللولوه (شهدا) بازگردند.

یاران انقلاب 14 فوریه بحرین این جنبش را اسلامی خوانده و تاکید کردند: بار دیگر باید تاکید کنیم که انقلاب 14 فوریه ملت بحرین کاملا اسلامی بوده و نظام لیبرالی را به رسمیت نخواهند شناخت، انقلاب بحرین با شعار «الله اکبر»، «هیهات منا الذله» و «تنها در برابر خدا رکوع خواهیم کرد» آغاز شد و همانند نهضت حسینی برای شهروندان شیعه و سنی بوده و یک انقلاب طایفه ای نیست، زیرا ملت بحرین از جنگ های داخلی و طایفه ای بیزار است. انقلاب ما کاملا اسلامی است و همه ملت را شامل می شود، این انقلاب برای مبارزه با فساد، دیکتاتوری، تروریسم، قلع و قمع سیاسی، سرکوب آزادی بیان، سرقت ثروت ها، اموال عمومی و پول نفت صورت پذیرفته است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: نظام آل خلیفه برای فرار از این بحران سیاسی و ایستادگی در برابر انقلاب ملی به نظام آل سعود و رسانه های عربی متوسل شده تا این انقلاب را طایفه ای و تهدیدی برای اهل سنت جلوه دهد، اما شهروندان انقلابی با شعارهایی که دادند این ادعا را کاملا باطل ساختند. ملت بحرین در یک سالی که از انقلاب می گذرد همه توطئه های نظام آل خلیفه برای طایفه ای و مذهبی جلوه دادن انقلاب را ناکام ساخته و قیام از خطر توطئه های طایفه ای در امان مانده است.

انقلابیون بحرینی تاکید کردند: سرنگونی نظام دیکتاتوری آل خلیفه و برپایی نظام سیاسی متمدن و پیشرفته بر اساس قانون اساسی جدید که به برگزاری انتخابات پارلمان، شورا و شهرداری و انتخاب حکومت بر اساس آرای ملت می انجامد، قطعی است. افراد توانا و کارآمد در زمینه های مختلفی در بحرین وجود دارند که می توانند این اقدامات را عملی سازند و پس از آن به ریشه کن کردن حکم دیکتاتوری فاسد و مفسد آل خلیفه خواهیم پرداخت. جوانان انقلابی هم اکنون در برابر اشغالگران سعودی و حکومت استبدادی آل خلیفه به مقاومت مقدس مشغول هستند و به امید خدا بر دشمنان پیروز خواهند شد.

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه از سکوت جهانیان در قبال جنایت های آل خلیفه به شدت انتقاد کرد و ادامه داد: انقلاب ملت بحرین با بایکوت و سکوت جهانی، غربی و عربی مواجه شد، زیرا این انقلاب در منطقه استراتژیک و حساسی قرار دارد و استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیسم پس از بهار انقلاب های عربی و بیداری اسلامی به شدت تلاش می کند تا از حمد بن عیسی آل خلیفه که هم پیمان آنها به شمار می رود، حمایت می کنند تا از سرنگونی این نظام که به سرنگونی نظام سعودی و رخ دادن زلزله ای سیاسی در منطقه منجر خواهد شد، جلوگیری کنند.

این جنبش خاطر بیان داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، سخنانی نورانی و مهم برای انقلاب های عربی و نورانی ساختن راه انقلاب اسلامی بحرین به شمار می آید، این سخنان به عنوان فانوس راهی برای انقلابیون و آزادگان بحرینی، تونسی، یمنی، لیبیایی و عربستان است. جوانان انقلابی درس های فراوانی را از اظهارات ولی امر مسلمانان جهان و رهبر انقلاب اسلامی بزرگ ایران فرامی گیرند و نسبت به مصادره انقلاب و بیداری اسلامی و نفوذ در آن برای دور ساختن انقلاب ها از خط اصیل اسلامی هوشیار خواهند بود و در دام کاخ سفید گرفتار نخواهند شد./980/ب902/گ
ارسال نظرات