۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۷۱۹

فعالان هیئات مذهبی تاریخ انقلاب در خراسان رضوی تجلیل می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی از اجرا شدن طرح تجلیل از فعالان هیئات مذهبی تاریخ انقلاب اسلامی در سطح استان همزمان با 22 بهمن ماه خبر داد.
مراسم عزاداري شهادت امام رضا در مشهد مقدس
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام حسن صباغیان اظهار کرد: همزمان با 22 بهمن ماه طرح تجلیل از فعالان هیئات مذهبی انقلاب اسلامی استان در راستای ارج نهادن به تلاش ها و فداکاری های هیئات مذهبی در دوران انقلاب انجام می شود.

رییس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی با بیان این مطلب که هیئات مذهبی در صحنه انقلاب پرچمدار بوده اند بیان کرد: سهم بزرگی از پیروزی انقلاب اسلامی با فداکاری، ایثار و آموختن درس معرفت هیئات مذهبی از مکتب امام حسین شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه بالندگی نظام اسلام به برکت حضور هیئات مذهبی در جامعه بوده گفت: هیئت های مذهبی نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشته و همواره با پریایی برنامه های مختلف، در ترویج آموزه های دینی در جامعه موثرهستند.

وی تاکید کرد: بی شک هیئات مذهبی نقش عمده ای را در زنده نگهداشتن مکتب سرخ حسین و پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرده اند که برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از آنها به دلیل اینکه هیئت ها چهره های موثری در شکل گیری انقلاب بوده اند صورت می گیرد.

برنامه های هیئات مذهبی با محوریت بیداری اسلامی انجام می شود

رییس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی با اشاره به دیگر برنامه های این شورا در ایام دهه فجر گفت: به مناسبت دهه فجر با هیئات مذهبی هماهنگی های لازم نسبت به آذین بندی و تزئین حسینیه ها و تکایا صورت گرفته تا این مکان ها چهره ای انقلابی به خود بگیرد.

حجت الا سلام صباغیان در خصوص روشنگری نسبت به بیدری اسلامی افزود: سال جاری تصمیم بر آن شده تا برنامه های هیئات مذهبی با محوریت روشنگری بیداری اسلامی صورت بگیرد که در این راستا یکی از راهبردهای شورای هیئات مذهبی کل کشور که تحت عنوان آئین نامه ابلاغ شده روشنگری نسبت به بیدری اسلامی است.

وی عنوان کرد: حضورهیئت های مذهبی در راهپیمایی 22 بهمن ماه از دیگر برنامه های شورای هیئات مذهبی استان است.

وی افزود: پیش بینی می شود در روز راهپیمایی بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر از هیئات مذهبی استان در این مراسم حضور داشته باشند./930/د102/ص
ارسال نظرات