۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۲۲۹۲۸
عضو خبرگان رهبری:

تحول همه جانبه در ایران به برکت گفتمان امام و رهبری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، پیشرفت و تحول همه جانبه در ایران اسلامی را از برکات گفتمان امام امت(ره) و مقام معظم رهبری در جامعه دانست.
آيت الله حيدري ، امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه کوت عبدالله با اشاره به فرارسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این سالها ملت ایران همواره سنگرها و قله های جدید را فتح کرده است و پیشرفت های ما قابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب نیست.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، بیشتر روستاهای خوزستان از نعمت آب آشامیدنی، برق، تلفن و جاده بهره مند شده اند، اما در زمان شاه می بینیم در عین اینکه مردم در فقر و نداری به سر می بردند، رژیم اقدام به راه اندازی کارخانه مشروب سازی در کوت عبدالله کرد تا جوانان ما را به فساد و بی خبری بکشاند.

آیت الله حیدری تاکید کرد: اقبال جوانان ما به مساجد، برنامه های فرهنگی مذهبی، حضور پرشور در مراسم اعتکاف، شب های قدر و سایر مناسبت های مذهبی نشان از تحولی بزرگ در کشور دارد.

جمعیت 20نفری طلاب اهواز اکنون به 2000 نفر رسیده است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به توسعه علمی کشور توجه کرد و ابراز داشت: پیش از انقلاب در استان خوزستان یک دانشگاه با جمعیت 1000 نفری داشتیم، و اکنون بیش از 90 دانشگاه با جمعیتی بالغ بر 200 هزار دانشجو، یعنی رشدی 200 برابری داریم، همچنین در حوزه علمیه، جمعیت 20 نفری طلاب اهواز به دو هزار نفر رسیده است، همه اینها از برکات انقلاب است و باید شکرگزار این نعمت ها بود.

وی یادآور شد: بنا بر اعلام سازمان های بین المللی رشد علمی ایران 11 برابر سایر کشورهای جهان است، اکنون رتبه هفدهم علمی را در جهان دارا هستیم، جزو هشت کشور اول در صنعت هسته ای به شمار می رویم و قدرت اول علمی در خاورمیانه محسوب می شویم، این تحول همه جانبه در ایران اسلامی به برکت گفتمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است که همان کشور عقب مانده چنین به حرکت در آمده است، اینها از برکت اسلام است.

امام جمعه موقت اهواز همچنین به جایگاه بین المللی ایران اشاره کرد و گفت: همه کارشناسان مسائل جهانی اذعان دارند که موقعیت ایران در مسائل جهانی و اقتدار این کشور به جایی رسیده است که حرف آخر را در منطقه می زند.

خط امام و رهبری با اقتدار در صحنه است

وی ادامه داد: اقتدار نظام اسلامی به گونه ای است که غرب و رژیم صهیونیستی قافیه را باخته اند و چاره ای جز خضوع و خشوع در برابر ایران ندارند، در نامه پیشین اوباما به ایران این مساله از اعتراف های او بوده است.

آیت الله حیدری خاطر نشان کرد: همچنان در نظام اسلامی خط امام و رهبری با اقتدار در صحنه است و دشمنان و فتنه گران یکی پس از دیگری به خواری و ذلت می رسند، اینک نوبت ما است که در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پوزه دشمن را به خاک بمالیم.

گفتنی است این نماینده مجلس خبرگان رهبری در خطبه اول ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، با تبریک ولادست با سعادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) به بیان حوادثی از آن دوران پرداخت./945/پ201/ج

ارسال نظرات