۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۲۲۹۸۱
آیت ‌الله مکارم شیرازی:

اراده مردم در مقابل تهدیدات و فشارهای دشمنان مستحکم تر می شود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی، با قدردانی از حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی حماسی22 بهمن، این حضور را نشان دهنده وفاداری آنان به نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: اراده مردم در برابر فشارها و تحریم های دشمنان مستحکم تر می شود.
آيت الله مكارم شيرازي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر مقدس قم حضور یافت.

وی در حاشیه این مراسم در گفت‌ وگو با خبرنگاران، حضور پرشور مردم در راهپیمایی را ستایش کرد و گفت: این حضور پرشور پیام های مختلفی دارد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم در صحنه موجب شکستی دیگر برای دشمنان خواهد بود و بینی آنها به خاک مالیده خواهد شد.

این مرجع تقلید تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کرد که هرچه فشار و تحریم ها و توطئه های دشمنان بیشتر و مضاعف شود، اراده مردم نیز برای مقابله بیشتر خواهد شد.

این مرجع تقلید همچنین با تبریک میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ان‌ شاءلله در انتخابات مجلس نیز مردم حضور گسترده ای را خواهند داشت. /924/پ202/ج
ارسال نظرات