۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۲۳۳۳۵
ادامه سرکوب و قلع و قمع؛

فحاشی و ضرب و شتم بانوان بحرینی توسط نیروهای آل خلیفه

خبرگزاری رسا ـ نیروهای امنیتی آل خلیفه از روزهای گذشته به فحاشی و ضرب و شتم شدید بانوان بحرینی می پردازند.
ضرب و شتم زنان بحريني
به گزارش خبرگزاری رسا، نیروهای امنیتی آل خلیفه که برای بازداشت انقلابیون به گشت منزل به منزل در مناطق مختلف می پردازد، شب گذشته به زنانی که در منزل یکی از انقلابیون در منطقه کرانه حضور داشتند حمله ور شده و به ضرب و شتم شدید آنان اقدام کردند.

این نیروها که برای بازداشت حاج حسن الکندی از انقلابیون برجسته به منزل وی در منطقه کرانه یورش برده بودند به فحاشی و ضرب و شتم شدید بانوان حاضر در این منزل پرداخته و پیرزن 80 ساله را با ضربه باتوم بر سرش به شدت زخمی کردند.

نظامیان بحرینی همچنین در منطقه سنابس در اقدامی مشابه به زنان حاضر در منزل یکی دیگر از انقلابیون تیراندازی کردند که تعدادی از آنان زخمی شدند.

این نیروها به تیراندازی بسنده نکرده و بانوان را مورد ضرب و شتم قرار داده و با الفاظ بسیار زشتی به زنان حاضر در این منزل فحاشی کردند.

مقامات آل خلیفه که از گسترش اعتراضات در سالگرد انقلاب ملت بحرین و تلاش انقلابیون برای بازگشت به میدان شهدا (اللولوه) به شدت هراس دارند این کشور را به پادگان نظامی مبدل ساخته و خیابان ها را به صحنه درگیری و سرکوب معترضان مبدل کرده اند.

خودروهای امنیتی در حالی که هیچ اثری از راهپیمایی در برخی روستاها وجود نداشت به شیوه ای نظامی در این روستاها حضور یافته و تلاش کردند تا ترس و هراس را در دل مردم بیاندازند.

در روستای المصلی که از مناطق انقلابی بحرین به شمار می آید درگیری های شدید رخ داده و نظامیان به شلیک پی در پی گازهای سمی و خفه کننده به منازل می پردازند و حتی به مجموعه ای از بانوان که در خیابان حضور داشتند نیز تیراندازی کردند.

اوضاع در مناطق دیر، بنی جمره، بلاد القدیم، ابوصیبع، باربار، سنابس، بوری و کرزکان نیز تفاوت چندانی ندارد و سرکوب و قلع و قمع معترضان در این مناطق به شدت ادامه دارد.

نیروهای امنیتی همچنین بانویی که پرچم بحرین را در منطقه سهله شمالی در نزدیکی میدان شهدا (اللولوه) برافراشته بود را بازداشت کرده و پس از آنکه او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند، آزاد کردند./980/ب902/گ
ارسال نظرات