۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۳۸۳
امام جمعه موقت ارومیه:

تریبون های انتخاباتی زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم نکنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ارومیه با بیان این که تریبون های انتخاباتی زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم نکند، تأکید کرد: تریبون های انتخاباتی باید وسیله‌ای برای افزایش شور و نشاط اجتماعی و ترویج اخلاق، قانون و ولایت‌مداری و دانش‌افزایی مردم باشد.
انتخابات
حجت‌الاسلام محمدرضا بابازاده، امام جمعه موقت ارومیه و مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی، روز گذشته در خطبه‌های نماز، بر تیین شرایط کنونی جهان اسلام تاکید کرد و گفت: نخبگان و صاحبنظران و اهل قلم باید با در نظر گرفتن شرایط جهان افکار عمومی را در راستای حفظ منافع ملی و اسلام روشن و آگاه کنند.

وی خطاب به نامزدهای انتخاباتی نیز تأکید کرد: تخریب دیگران، زیر سال بردن مسؤولان، دادن وعده های غیر عملی و افشای اسرار نظام جمهوری اسلامی خطوط قرمزی است که نامزدها باید به طور جد به آن توجه کنند.

امام جمعه موقت ارومیه ادامه داد: تریبونی که در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار می‌گیرد نباید به تریبون مورد نظر دشمنان تبدیل شود، این تریبون‌ها باید وسیله‌ای برای افزایش شور و نشاط اجتماعی، ترویج اخلاقمندی، قانونمداری و ولایت‌مداری و دانش‌افزایی مردم باشد.

حجت الاسلام بابازاده، انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را یکی از رویدادهای مهم جمهوری اسلامی در این برهه از زمان دانست و افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و گزینش نمایندگان اصلح، عدالتخواه، دشمن ستیز ولایت‌مدار دو اولویت این رویداد مهم و سرنوشت‌ساز جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: این حضور آگاهانه و شکوهمند، تجلی ایمان مردم ، بیعت دوباره با رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهدا بود که دشمنان را به حیرت انداخت.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی تاکید کرد: مردم ایران با این حضور شورانگیز و غرورآفرین، افزون بر اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب، وحدت و همدلی، عظمت و صلابت، اقتدار و عزت ایران را به نمایش گذاشته و عزم راسخ خود برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی را به دنیا اعلام کردند.

حجت الاسلام بابازاده در ادامه به آثار و بازتاب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خطبه های هفته گذشته نماز جمعه تهران اشاره کرد و اظهار داشت: پس از انتشار سخنان رهبر معظم انقلاب در بیش از 80 شهر در کشورهای غربی مردم با تصاویر دانشمندان شهید هسته ای و قربانیان ترور در ایران به خیابان ها آمده و تحریم ها، تهدید ها و ترور دانشمندان ایرانی را محکوم کردند که این امر نشانگر نفوذ کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهان زیر سلطه غرب و حقانیت جمهوری اسلامی است.

وی دستاوردهای اخیر هسته ای کشورمان را نشان از توان و قدرت دانشمندان ایرانی دانست که بار دیگر دشمنان را حیرت زده کرد و به اعتراف وا داشت.

گفتنی است، نماز جمعه ارومیه با حضور پرشور نمازگزاران ارومیه به امامت حجت الاسلام بابازاده، امام جمعه موقت ارومیه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر اقامه شد./936/پ201/س

ارسال نظرات