۰۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۱۲۳۵۵۹
مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز:

نیازمند بازخوانی شأن مجلس در نظام اسلامی هستیم

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز گفت: نباید با شأن و جایگاه مقدس برخی نهادها و ارگان های انقلابی برای به دست آوردن چند رأی اضافی بازی کرد.
حجت الاسلام صفايي، مدير حوزه علميه سفيران هدايت تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام میکائیل صفایی، مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جایگاه واقعی مجلس بایستی شناسانده شود، ارائه وعده هایی که در شرح وظایف نمایندگان نیست، خلاف آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر بازخوانی وظیفه و شأن مجلس در نظام اسلامی ادامه داد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ اگر نمایندگان مجلس وابستگی به کانون های خاص نداشته باشند، به یقین استقلال عمل بیشتری نسبت به موضوعات طرح شده خواهند داشت.

حجت الاسلام صفایی با تشریح دیدگاه های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به نماینده اصلح و شایسته ملت خاطرنشان کرد: نمایندگان نباید جزئی‌نگر باشند، امروز انقلاب اسلامی که در سراسر جهان الهام بخش آزادیخواهان و عدلت طلبان شده، نیازمند نمایندگانی ولایت‌مدار و به دور از نگرش افراطی و تفریطی است.

وی با انتقاد از سوء استفاده برخی نامزدهای انتخاباتی از نام و مقبولیت برخی ارگان های انقلابی برای جلب نظر و آرای مردم تصریح کرد: نباید با شأن و جایگاه مقدس برخی نهادها و ارگان های انقلابی برای به دست آوردن چند رأی اضافی بازی کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر اینکه حضور حداکثری و همراه با بصیرت ملت در انتخابات ضرورت لازم برای مقابله با فتنه ها و توطئه های دشمنان نظام است، افزود: نامزدهای انتخابات مجلس نباید با برخی سخنان و یا موضع گیری ها سوژه دست دشمنان نظام بدهند.

وی اتحاد و همبستگی ملی را نتیجه مهم انتخابات سالم و پرشور دانست و گفت: ملت ایران بار دیگر با حضور حماسی همچون 22 بهمن پاسخی کوبنده به یاوه گویی ها نظام سلطه در آخرین روزهای سال جاری خواهند داد./935/پ202/س

ارسال نظرات