۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۲۳۷۷۹
در منامه؛

انقلابیون بحرینی در برابر ساختمان سازمان ملل تجمع کردند

خبرگزاری رسا ـ انقلابیون بحرینی با تجمع در برابر ساختمان سازمان ملل در منامه بی توجهی جهانیان به جنایت های آل خلیفه علیه ملت را محکوم کردند.
تجمع انقلابيون بحريني در برابر ساختمان سازمان ملل در منامه
به گزارش خبرگزاری رسا، هزاران تن از شهروندان بحرینی، روز گذشته با تجمع در برابر ساختمان سازمان ملل در منامه، جنایت های ضد حقوق بشر آل خلیفه علیه ملت بحرین را به دلیل مطالبه حقوق مشروع خود را محکوم کردند.

معترضان بحرینی از سکوت یکساله جامعه جهانی در قبال سرکوب و قلع و قمع قیام ملت و بی توجهی به مطالبات مردم برای تبدیل نظام دیکتاتوری به نظام دموکراسی به شدت انتقاد کرده و بر ادامه اعتراضات تا تحقق کامل خواسته های ملت تاکید کردند.

خانم احلام الخزاعی، رئیس بخش بانوان جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در این تجمع گفت: با وجود اینکه سازمان های بین المللی بسیار کمی به حمایت از ملت بحرین می پردازند، اما ملت مصمم است تا به خواسته های و حقوق مشروع خود دست یابد.

وی از پایداری و استقامت ملت بحرین تجلیل کرد و افزود: درود خدا بر ملت بحرین که استوار مانده و سر تعظیم در برابر طاغوت فرود نیاورد، شهروندان بحرینی همواره در صحنه حضور یافته اند و همه نقشه های نظام برای شکست قیام را ناکام ساختند.

الخزاعی با اشاره به اینکه راهپیمایی های اعتراض آمیز به بخشی از زندگی روزمره مردم بحرین مبدل شده است، تصریح کرد: انقلاب و قیام به جزئی از زندگی ما مبدل شده و اگر انقلاب به پیروزی دست یابد و حکومت منتخب به قدرت برسد نیز در برابر هرگونه فسادی خواهیم ایستاد. ما ملت عزت و بیداری هستیم و با شعار «هیهات منا الذله» به راه خود ادامه می دهیم.

رئیس بخش بانوان الوفاق بر لزوم ادامه اعتراضات به صورت مسالمت آمیز تاکید کرد و اظهار داشت: ملت بحرین پس از تحمل یکسال خشونت و عنف همچنان به روش های مسالمت آمیز پایبند است، این در حالی است که نظام می خواهد چهره صلح طلب ملت را مخدوش سازد و اعتراضات مردمی را خشن جلوه دهد. ملت بحرین به صورت یکپارچه ایستاده است و از مواضع خود بازنمی گردد.

سند محمد از رهبران جمعیت التجمع القومی الدیمقراطی نیز از عدم وفاداری نظام به وعده های داده شده یاد کرد و ادامه داد: یکسال از انقلاب مردم بحرین علیه ظلم و استبداد گذشت و نظام همچنان به وعده هایی که داده است، توجهی ندارد. یکسال گذشت و جوانان ما در برابر گلوله و شکنجه ایستاده اند و روز به روز در حال قوی تر شدن هستند.

وی حکومت آل خلیفه را فاسد خواند و تاکید کرد: به حکومت فساد می گویم که شما ناتوانی خود را برای اداره کشور ثابت کردید، همه تجاوزهای ممکن را علیه ملت انجام دادید و شبانه روز به سرکوب شهرها و روستاها پرداختید، اما با این وجود نتوانستید اراده مجاهدانه مردم را بشکنید و همه تدابیر امنیتی شما برای خاموش ساختن صدای ملت ناکام مانده است.

سند محمد گفت وگو با نظام آل خلیفه را غیرممکن عنوان کرد و گفت: به صورت روشن اعلام می کنم که گفت وگو با نظام بدون پذیرش خواسته های مشروع ملت، محاکمه عاملان جنایت های اخیر، کناره گیری دولت جنایتکار از قدرت، آزادی همه زندانیان سیاسی، مجازات مفسدان و سارقان املاک عمومی و توقف اعطای تابعیت سیاسی غیرممکن است.

شرکت کنندگان در این تجمع در بیانیه پایانی با اشاره به مصائب و دردهایی که ملت بحرین و پافشاری معترضان بر مطالبه حقوق مشروع خود به صورت مسالمت آمیز از جامعه جهانی خواستند نسبت به آنچه بر این ملت رنج کشیده می گذرد، مسوولیت پذیر باشند و به یاری شهروندان بحرینی بشتابند.

معترضان تاکید کردند که ملت بحرین هیچ تفاوتی با سایر ملت ها ندارد و با هوشیاری و بیداری کامل به اعتراضات مسالمت آمیز خود ادامه خواهند داد./980/ب901/گ
ارسال نظرات