۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۲۳۸۲۶

لیست جبهه پایداری در آذربایجان شرقی تکمیل شد

خبرگزاری رسا ـ لیست جیهه پایداری در آذربایجان شرقی با معرفی سه نامزد دیگر از در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو تکمیل و اعلام شد.
جبهه پايداري انقلاب اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، نامزدهای نهایی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

انتخاب این افراد برای نامزدی مجلس شورای اسلامی بر اساس شاخصه‌های گفتمانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی (تعبد به اسلام، تعهد به آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی، موضع‌گیری در مقابل جریان فتنه و جریان انحرافی) صورت پذیرفته است.

بر اساس اعلام جبهه پایداری استان آذربایجان شرقی، معرفی و تأیید این اشخاص به عنوان کاندیداهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی ، به معنای نفی حضور سایر کاندیداهای اصولگرا از طیف‌های مختلف نیست، بلکه بدین معناست که اشخاص مورد وثوق جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مجموع نسبت به معیارها و موازین این جبهه؛ حائز مولفه‌های بیشتری بوده‌اند.

بدیهی است که تأیید و حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی نسبت به اشخاص معرفی شده، تا زمانی است که ایشان بر اصول و معیارهای انقلاب اسلامی و نیز منویات و فرامین ولایت فقیه پایدار باشند.

اسامی اعلام شده از سوی این جبهه به شرح زیر است:

*حوزه انتخابیه اهر و هریس

عباس فلاح

* حوزه انتخابیه بستان‌آباد

احد خیری

*حوزه انتخابیه بناب

ضیاء اله اعزازی ملکی

*حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو

حجت الاسلام رسول جلیل زاده

محمد حسین فرهنگی

خانم عشرت شائق

میر هادی قره سیدی

لطیف لطیفی

محمد اسماعیل سعیدی

*حوزه انتخابیه سراب

رضا رسولی شربیانی

*حوزه انتخابیه شبستر

علی علیلو

*حوزه انتخابیه کلیبر و بخش هوراند

مهدی راثی

*حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر

موسی سلطانی

*حوزه انتخابیه ملکان

شهروز افخمی

*حوزه انتخابیه میانه

سید محمد رضا حاجی اصغری

*حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق

غلامحسین شیری

*حوزه انتخابیه ورزقان، خاروانا

الله‌وردی دهقان

گفتنی است، آذربایجان‌شرقی با 3 میلیون و 700 هزار نفر جمعیت، دارای 20 شهرستان و 13 حوزه انتخابیه بوده و 19 کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد./935/د102/ج
ارسال نظرات