۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۲۳۸۷۸
امام جمعه زنجان:

انتخابات یک امتحان بزرگ برای مردم و مسئولان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تأکید بر رسالت همگان در ترویج فضای شور و شعور انتخاباتی گفت: انتخابات یک امتحان بزرگ برای مردم و مسؤولان است.
آيت الله علي خاتمي
در مسجد جزايري اهواز
به گزارش خبرگزاری رسا از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز در دیدار با اعضای شورای اداری شهرستان ابهر اظهار داشت: شرکت در انتخابات و حضور باشکوه وظیفه همه مردم و مسؤولان است.

وی با اشاره به این که در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری 85 درصد مردم در انتخابات حضور پیدا کردند، ادامه داد: استان زنجان در این زمینه جز سه استان برتر کشور بود که امید است در انتخابات نهم مجلس شاهد حماسه ای دیگر در این خطه ولایت مدار باشیم.

امام جمعه زنجان با بیان این که پیش‌بینی‌ می‌شود، بیش از 61 درصد مردم کشور در انتخابات حضور پیدا کنند، اضافه کرد: قطعا حضور با شکوه مردم در انتخابات موجب نا امیدی دشمنان می‌شود، چرا که در حال حاضر دشمنان با حربه‌های مختلف در تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی خاطرنشان کرد: همان گونه که مردم ولایت مدار ایران اسلامی با میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن ضربه محکمی بر پیکره نظام سلطه وارد کردند، در انتخابات 12 اسفند نیز که به عنوان یک امتحان بزرگ برای مردم و مسؤولان نظام محسوب می شود، حضور پر شور خواهند داشت.

وی همچنین با اشاره به شرایط حساس به وجود آمده در کشورهای منطقه اضافه کرد: مردم باید از این فرصت به وجود آمده در بیداری اسلامی بهره لازم را ببرند، چراکه امروز شاهد شکست ابهت پوشالی غرب و خارج شدن دنیا از دو قطبی بودن هستیم.

امام جمعه زنجان یکی از دلایل اصلی این امر را ظلم و ستمی دانست که این سردمداران این کشورها به بشریت وارد کرده اند و افزود: تحریم‌ها غرب علیه ایران نمونه از این ظلم ها است، البته این امر نه تنها تاثیر منفی در پیشرفت کشور نداشته، بلکه در برخی از موارد موجب پیشرفت نیز شده است.

همچنین حجت‌الاسلام رحیمی، امام جمعه ابهر ولایت فقیه را تتمه ولایت رسول و ائمه معصومان (ع) دانست و افزود: امام خمینی(ره) با احیای اصل ولایت مطلقه فقیه، راه حلی بزرگ برای معضلات و مشکلات جوامع اسلامی ارایه کردند./935/پ202/س
ارسال نظرات