۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۴۰۱۱
استاندار آذربایجان غربی:

انتخابات حداکثری در ایران امید بخش انقلاب های نوظهور اسلامی در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی گفت: اکنون وظیفه مردم ایران حضور پرشور در انتخابات است چرا که چشم امید انقلاب های نوظهور اسلامی منطقه و جهانیان به ایران اسلامی و حضور مردم در انتخابات دوخته شده است.
وحيد جلال زاده استاندار آذربايجان غربي
به گزارش خبرگزاری رسا  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی روز گذشته در جمع دانش آموزان دختر مدارس شهرستان ارومیه در سالن اجتماعات دبستان نیلوفر ، باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و بویژه شهدای دانش آموز استان گفت: جوانان و بویژه دانش آموزان ایران اسلامی برای حفظ استقلال، آزادی و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی شهدا و جانبازان بیشماری را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند و تقدیم 250 هزار شهید دانش آموز در کشور حاکی از ایثار این قشر است.

وی در ادامه با اشاره به توطئه های مختلف دشمان اسلام و انقلاب علیه آرمان ها و ارزشهای مقدس انقلاب اسلامی یادآور شد: دشمنان اسلام و انقلاب از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران فروگذار نکرده اند و این در حالی است که جوانان این مروزو بوم با استقامت و پایداری در برابر زیاده خواهی های دشمنان اسلام و انقلاب ایستاده اند.

جلال زاده تاکید کرد: کلمه استقلال با معنی روی پای خود ایستادن معادل است و این انقلاب که اکنون ایران اسلامی به آن در جهان می بالد حاصل خونها و رشادت جوانانی است که حیات خود را به عزت، شرف و بقای امت اسلامی ایران ترجیح دادند.

وی ادامه داد: شهدایی چون باکری، امینی، راسی، بنی آدم، بابا ساعی و 12 هزار شهید سرافراز آذربایجان غربی برای حفظ استقلال و کیان جمهوری اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راه سرافرازی ایران اسلامی شهید شدند.

استاندار آذربایجان غربی حضور حماسی، با صلابت و دشمن شکن دانش آموزان را در مراسم یوم الله 22 بهمن ستود و گفت: میدان انقلاب شهرستان ارومیه میدان مقدسی برای دلسوزان نظام است و در دوران دفاع مقدس شاهد تشییع پیکر نوجوانان و جوانان نستوه نظام بود که حضور دانش آموزان همراه و همگام با مردم سراسر کشور در این روز بیعتی چندباره با آرمان های این عزیزان است.

وی با بیان این که دانش آموزان باید بدانند که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شاهانی بر ملت ایران حکمت می کردند که زوایایی ظلم و ستم آنان همواره بر مردم روشن بود و این شاهان و حاکمان ظالم، اساس یک ملت را که همان استقلال است را زیر یوغ دشمنان قرار داده بودند.

جلال زاده با تشریح گوشه ای از تحقیر ملت ایران در زمان طاغوت از سوی مستشاران آمریگایی گفت: در زمان رژیم طاغوت 50 هزار نفر از مستشاران آمریکایی حاضر در ایران برای حضور خود در کشورمان حق توحش دریافت می کردند و این مسئله برای ملتی که پیشینه تاریخ ، فرهنگ و ادب دارد ظلمی بزرگ بود.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به این که جوانان کشورمان نخبگان علمی در جهان هستند گفت: در گذشته متاسفانه به دلیل حاکمت حکام ظالم این جوانان نمی توانستند به عنوان الگو در میان جوان کشور های مختلاف دنیا تبدیل شوند و این در حالی است که امروز جوانان ایران اسلامی به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان الگو، آرمان و آرزوی جوانان جهان تبدیل شدند.

جلال زاده نخبگان ایران اسلامی را به تعداد جوانان و نوجوانان کشور ذکر کرد و افزود: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی اکنون هر جوان ایرانی به خودباوری و یقین رسیده است.

وی گفت: امروز ایران اسلامی در امنیت کامل در اوج پیشرفت و استقلال و خودکفایی قرار دارد و پرچم پرافتخار ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی و فناوری در جهان به اهتزاز درآمده است.

جلال زاده گفت: مردم ایران اسلامی اقتدار خود را با پیشرفت های علمی و فناوری های مختلف به رخ جهانیان کشیده است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فرارسیدن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون وظیفه مردم ایران حضور پرشور در انتخابات است چرا که چشم امید انقلاب های نوظهور اسلامی منطقه و جهانیان به ایران اسلامی و حضور مردم در انتخابات دوخته شده است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران بهای توسعه و آزادی و استقلال خود را با خون شهیدان این مرز و بوم پرداخته است، ادامه داد: مردم ایران اسلامی انتخابات را نیز همچون پیشرفت های علمی و هسته ای، حماسه 9 دی، 22 بهمن و هدفند سازی یارانه ها با موفقیت به پایان خواهند رساند و 12 اسفند را که روز آرمان های مردم ایران است را به حماسه ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی تبدیل خواهند کرد.

جلال راده با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در ضعیف ترین وضعیت خود قرار دارند گفت: تمامی تهدیدها و هیاهوی سران استکبار نشان ضعف و ترس آنان از موفقیت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف است.

در ادامه مراسم سرود‌«ای ایران» با مشارکت یک هزار و 357 دانش آموز ملبس به رنگ های پرچم ایران اسلامی اجرا شد./936/د102/س
ارسال نظرات