۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۲۴۱۳۹
امام جمعه چالوس:

‌توجه به معیارهای نظام و انقلاب در انتخاب نماینده ضروری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چالوس گفت: معیار های مورد نیاز برای نمایندگان اصلح باید با معیار های نظام، انقلاب و ارزش های انقلاب هماهنگ باشد.
امام جمعه چالوس
حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی، امام جمعه چالوس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران با تأکید بر فراهم کردن حضور حداکثری مردم در روز 12 اسفند‌ گفت: حضور مردم در همه عرصه های این انقلاب تعیین کننده بوده است.

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور همه جانبه خود وفاداری خود را به نظام اسلامی به همه دنیا نشان خواهند داد، افزود: 12 اسفند تجلی اتحاد و همدلی مردم همیشه در صحنه های ایران اسلامی در برابر دنیای کفر و استکبار است.

امام جمعه چالوس، حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ضامن اقتدار نظام است، تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی آگاه و هوشیار ترین مردم دنیا هستند و هیچ گاه اجازه نخواهند داد توطئه های دشمنان در کشور اجرایی شود.

حجت الاسلام راشدی، استقلال و آزادی را مهم ترین شعار ملت ایران در سه دهه اخیر دانست و با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی ضامن این شعار است، گفت: حضور مردم همواره سبب خنثی شدن همه توطئه‌های دشمنان و پیشرفت و تعالی نظام دینی شده است.

وی در ادامه سخنان خود به انقلاب‌های منطقه اشاره کرد و با بیان این که حضور حداکثری مردم سرعت انقلاب‌های جدید در منطقه را بیشتر کرده و تاثیر بسیار عمیقی بر بیداری اسلامی خواهد داشت، گفت: امروز ملت های مسلمان منطقه ملت ایران اسلامی را الگوی خود قرار داده اند.

امام جمعه چالوس با اشاره به این که حضور پررنگ و حداکثری مردم همراه با شور و شعور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی می شود، خاطرنشان کرد: در سال‌های پس از انقلاب ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی هر دوره با شکوه‌تر از دوره قبل در راهپیمایی‌ها و انتخابات نشان دادند که همواره در صحنه حضور دارند.

حجت الاسلام راشدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که معیار های مورد نیاز برای نمایندگان اصلح باید با معیارهای نظام، انقلاب و ارزش های انقلاب هماهنگ باشد، اظهار داشت: ملت ایران صاحبان انقلاب هستند و همه نمایندگان مجلس باید از لحاظ فکری و عملی با مردم همراهی کنند.
 
وی با اشاره به این که با توجه به سخنان امام خمینی‌(ره) و رهبر معظم انقلاب نمایندگان، نباید وام‌دار صاحبان قدرت و ثروت باشند، اضافه کرد: در صورتی که این افراد با اتکای به کانون‌های قدرت و ثروت به مجلس وارد شوند، نماینده باند‌های قدرت و ثروت در مجلس به شمار می‌روند./950/ت302/س
ارسال نظرات