۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۲۴۲۴۷
آیت الله باریک بین:

ملت ایران با اشتیاق و قصد قربت پای صندوق های رأی می روند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله باریک بین، 12 اسفند را فرصتی مناسب برای خلق حماسه ای دیگر از سوی ملت ایران دانست و بیان داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی این بار نیز باید با اشتیاق، وضو، قصد قربت و اول وقت برای رأی دادن حاضر شوند.
نماينده ولي فقيه در قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در قزوین امروز در بازدید از ستاد انتخابات استان با مهم ارزیابی کردن انتخابات روز 12 اسفند گفت: 12 اسفند امسال روز تجلی حضور حماسی ملت ولایت مدار ایران اسلامی در دفاع از نظام دینی خواهد بود.

وی، حضور حداکثری مردم در انتخابات را زمینه ساز مصونیت نظام در برابر همه توطئه افکنی های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده هر جا ملت ایران حضوری حماسی و گسترده داشتند بدخواهان نظام نیز عقب نشینی کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده نهادینه شدن مردم سالاری دینی برشمرد و تصریح کرد: در این نظام دینی ملت ایران در همه امور حق انتخاب دارند که این مسأله در کمتر جای دنیا وجود دارد.

آیت الله باریک بین، 12 اسفند را فرصتی مناسب برای خلق حماسه ای دیگر از سوی ملت ایران دانست و بیان داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی این بار نیز باید با اشتیاق، وضو، قصد قربت و اول وقت برای رأی دادن حاضر شوند.

امام جمعه قزوین با اشاره به این که دشمنان قسم خورده انقلاب از حضور حماسی مردم در عرصه های مختلف همواره نگران بوده و هستند، گفت: تلاش های عناصر ضد انقلاب در طی چند ماه اخیر بر علیه انتخابات در کشورمان نشان دهنده هراس آنها از حضور حداکثری مردم است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن با ترفند های مختلف در پی اختلاف و تفرقه در کشور است، گفت: آحاد جامعه اسلامی به ویژه کاندیداها باید با حفظ وحدت و همدلی به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود بپردازند.

وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، حضور در انتخابات پایه‌های نظام را مستحکم‌ می‌کند و هیچ عبادتی بالاتر از مستحکم کردن پایه‌های نظام جمهوری اسلامی نیست.

آیت الله باریک بین همچنین به شاخص های یک نماینده مجلس اشاره کرد و با بیان این که نماینده مجلس باید معتقد به انقلاب، نظام و ولایت فقیه باشد زیرا ولایت فقیه از برکات نظام است، گفت: یک نماینده مجلس باید خدمت گزاری را اولویت برنامه های خود قرار دهد.

امام جمعه قزوین همچنین با تأکید بر فراهم کردن زمینه لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از سوی ناظران و مجریان، افزود: باید دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، امانت‌دار آرای مردم بوده تا در نزد خداوند روسفید باشند./950/پ202/ص
ارسال نظرات