۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۲۴۲۷۵
استاندار آذربایجان غربی:

ملت ایران در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی متحد و همدل هستند

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی، تنوع اقوام، ادیان و مذاهب استان را نماد وحدت و همبستگی عنوان کرد و گفت: اقشار مختلف ملت با حضور در انتخابات 12 اسفند به جهانیان نشان خواهند داد که در دفاع از آرمانها و ارزشهای نظان مقدس جمهوری اسلامی ایران متحد و همدل هستند.
وحيد جلال زاده استاندار آذربايجان غربي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی، امروز درهمایش بزرگ "عزم و بزم حضور" افزود: با تمام وجود و در کنار هم و با وحدت و همدلی اعلام می کنیم همچنان در مسیر نهضت مقدس امام خمینی (ره) هستیم و اجازه نمی دهیم خدشه ای به اهداف، ارزشها و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی وارد شود.

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مرهون وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم دانست و گفت: ملت ایران اسلامی با تلاش،همت، وحدت و همدلی بسیاری از سختی ها را به شیرینی تبدیل کرده و اجازه نداده اند توطئه های دشمنان بر روح و جان آنان کارساز شود.

جلال زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی معنویت و دینداری را در جهان به ارمغان آورد، اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، مردم ایران اسلامی ابهت غرب و شرق را شکستند و مورد عزت و دوستی ملتهای دنیا قرار گرفتند.

استاندار آذربایجان غربی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت : با وجود این همه توطئه، جنگ، تهدید و تحریم، ملت ایران اسلامی دفاع از آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی و امام راحل و تبعیت از مقام معظم رهبری راسخ و استوار ایستاده اند و آماده جانفشانی و مجاهدت هستند.

وی افزود: ملت ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان هیچ وقت کوتاه نیامده اند و با حضور خود در صحنه های مختلف صیانت از آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی، دشمنان را زمین گیر کرده اند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد : امروز ملت ایران اسلامی به برکت همت والای جوانان خود در عرصه های مختلف علم و فناوری در جهان پیشتاز است و دست یابی به علوم نوین در حوزه های مختلف نشان از این تلاش و همت مضاعف جوانان ایرانی دارد.

*12 اسفند مشت محکمی بر یاوه گویان ایران اسلامی خواهد بود

استاندار آذربایجان غربی با تقدیر از حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در خلق حماسه ماندگار "22 بهمن" نیز گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات 12 اسفند ماه حماسه ای دیگر و ماندگارتر خلق خواهند کرد.

جلال زاده افزود: فارغ از انتخاب افراد، حضور پرشور مردم در انتخابات 12 اسفند ماه، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان ایران اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به حضور بیش از 400 نفر از خبرنگاران خارجی برای پوشش اخبار انتخابات در ایران گفت : دشمنان انتظار دارند این خبرنگاران حضور کمرنگ شما در انتخابات را به دنیا مخابره کنند در حالی که مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای دنیا را بهت زده خواهند کرد.

استاندار آذربایجان غربی با تقدیر از حضور جوانان و نوجوانان در عرصه های مختلف گفت: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی پیش قراولان حرکت های اجتماعی و دفاع از آرمانهای مقدس انقلاب هستند و وجود 2400 شهید نوجوان استان موید این موضوع است.

یادآور می شود، همایش بزرگ عزم و بزم حضور ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم از اقلیتهای دینی و مذهبی و جمعی از مسؤولان و روحانیون استان در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برگزار شد./936/پ201/ص
ارسال نظرات