۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۲۴۲۹۱
جانشین رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:

انتخابات 12 اسفند تجلی قدرت سیاسی ایران است

خبرگزاری رسا ـ جانشین رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل انتخابات 12 اسفند را تجلی قدرت سیاسی ایران دانست و گفت: انتخابات به معنای دخالت مردم در سرنوشت خویش است.
انتخابات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، عباس دست باز، جانشین رییس ستاد انتخابات اردبیل، امروز در جمع دست اندرکاران اجرایی و نظارت انتخابات استان اظهار داشت: تبلیغات چندین ماهه گسترده رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی و آمریکا در راستای حضور کمرنگ مردم در انتخابات 12 اسفند، با حماسه ملت بار دیگر خنثی خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد انتخابات اردبیل با بیان این که هم اکنون 35 کانال و 300 شبکه ماهواره ای روزانه 800 ساعت برنامه علیه حکومت جمهوری اسلامی پخش می کنند، گفت: تلاش دو هزار سایت اینترنتی برای ضربه به نظام از دیگر برنامه های دشمنان است.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب با هزینه های میلیاردی به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات و القای باورهای غلط نسبت به نظام اسلامی و دولت هستند، اما مردم با حضور در صحنه که نمونه بارز آن حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن بود، نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

جانشین رئیس ستاد انتخابات اردبیل حضور پرشور در انتخابات را پشتوانه و مایه ثبات نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات 12 اسفند تجلی قدرت سیاسی ایران در مجامع بین المللی است، در حقیقت انتخابات به معنای دخالت مردم در سرنوشت خویش است.

دست باز با اشاره به اینکه انتخابات سرمایه گذاری ملت برای تثبیت نظام است، تصریح کرد: قطعا مردم همانطور که در 33 سال گذشته در عرصه های مختلف سیاسی و انتخاباتی حاضر شده اند، 12 اسفند بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات مجلس توطئه های داخلی و خارجی دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

جانشین رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل نحوه برگزاری انتخابات در ایران را الگویی برای دیگر کشورهای اسلامی جهان دانست و تصریح کرد: امروز نه تنها شیوه حکومتی بلکه آرمان های انقلاب اسلامی در سراسر جهان و حتی قلب اروپا نفوذ کرده است.

وی گسترش جنبش وال استریت در غرب را نشان از شکست نظام لیبرال دکموکراسی غرب دانست و گفت: گسترش نارضایتی عمومی و بحران های اقتصادی در کشورهای غربی، تفکرات لیبرالی را در این کشورها در حال نابودی قرار داده و موجب گسترش دینداری و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران شده است./935/پ203/س
ارسال نظرات