۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۲۴۳۲۴
استاندار قزوین:

فردا، روز پیوند عمیق ملت ایران با نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار قزوین گفت: پیوند بین جمهوری اسلامی و مردم پیوندی عمیق و ناگسستنی است که نماد این حضور و پیوند را در 22 بهمن مشاهده کردیم و ادامه و تکمیل آن در 12 اسفند رقم می خورد.
احمد عجم، استاندار قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد عجم، استاندار قزوین، امروز در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان قزوین ابراز داشت: برگزاری انتخابات کار حساس؛ ظریف و مهمی است که دقت در اجرای آن موجبات انتخاباتی پرشور را فراهم می کند.

وی با اشاره به فعالیت و نقش هیأت های نظارت، اجرایی و بازرسی انتخابات اظهار داشت: به لطف خدا تعامل خوب و مثبتی بین این عوامل در استان ایجاد شده که همین امر به برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط کمک خواهد کرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: همه عوامل برگزاری انتخابات به دنبال یک هدف مشترک هستند و آن برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است.

وی به داوطلبان و کاندیداهای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی توصیه کرد: کاندیداها از تخریب و بداخلاقی پرهیز کرده تا شاهد انتخاباتی پرشور و با نشاط باشیم.

عجم با بیان این که نگرانی خاصی درخصوص برگزاری انتخابات نداریم بیان داشت: مردم ایران اسلامی در روز انتخابات بار دیگر به مانند حماسه 22 بهمن حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

وی با اشاره به تأکید شورای نگهبان و وزارت کشور مبنی بر اجرای دقیق قانون و عدم دفاع از کاندیدای خاصی در انتخابات گفت: باید در اجرای انتخابات به گونه ای رفتار کنیم که قانون به درستی اجرا شده و حق مردم به خوبی ادا شود.

استاندار قزوین در ادامه سخنان خود یکی از ویژگی های برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مردمی بودن آن ذکر کرد و افزود: در حوزه اجرا، نظارت، پشتیبانی و سایر اقداماتی که درخصوص انتخابات انجام می شود مردم نقش داشته و خودشان این امر مهم را بر عهده دارند.

عجم با اشاره به اهمیت انتخابات عنوان کرد: همه مدیران اجرایی استان در هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات به ما کمک کنند و در ادای این تکلیف ولایی و قانونی موظف هستیم تا مشارکت فعال داشته باشیم.

استاندار قزوین گفت: راهبرد نظام جمهوری اسلامی و دولت در انتخابات مشارکت حداکثری و اجرای قانون است که هردو مسأله لازم و ملزوم یکدیگرند و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند مشارکت هستیم.

وی تصریح کرد:  مقدمات و شرایط برای برگزاری یک انتخابات باشکوه فراهم است و مردم به دلیل درک شرایط حساس در صحنه هستند و رقابت خوبی هم بین کاندیداها در جریان است.

وی افزود: پیوند بین جمهوری اسلامی و مردم پیوندی عمیق و ناگسستنی است که نماد این حضور و پیوند را در 22 بهمن مشاهده کردیم و ادامه و تکمیل آن در 12 اسفند رقم می خورد.

استاندار قزوین افزود: وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات با کمک دستگاه‌های اجرایی در کشور برای تأمین نیروی انسانی لازم برای شعب اخذ رأی همکاری‌های مناسبی را انجام داده است./950/پ202/س
ارسال نظرات