۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۲۴۳۹۷
فرمانده سپاه عاشورا:

خروجی انتخابات وحدت و رفاقت است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورا با بیان این که دشمنان به دنبال تکرار فتنه 88 در پایان سال هستند، گفت: خروجی انتخابات 12 اسفند قطعا وحدت و رفاقت خواهد بود.
علي‌اکبر پورجمشيديان، دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در همایش بسیجیان شهرستان هشترود، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم مهم ترین و بهترین ثمره انتخابات 12 اسفند است، چراکه این حضور بنا به فرموده رهبری مصونیت بخش کشور خواهد بود.

وی با بیان این که ثمره حضور حداکثری مردم ناکامی دشمن در تضعیف مشارکت عمومی مردم خواهد بود، خاطرنشان کرد: دشمنان قصد تکرار فتنه 88 را دارند و این کار را از شهرستان ها شروع کرده و می خواهند برای نیل به اهداف خود، بسیج، سپاه و نیروی انتظامی را با مردم درگیر و جنگ روانی راه بیندازند.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر هوشیاری و بصیرت مردم در روز انتخابات و روزهای اعلام نتایج رای گیری تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا انتخابات سالم برگزار شود و نماینده کارآمد از هر جهت برای مقابله با دشمنان اسلام به مجلس راه یابد.

پورجمشیدیان با بیان این که دشمنان به دنبال تکرار فتنه 88 در پایان سال هستند، گفت: خروجی انتخابات 12 اسفند قطعا وحدت و رفاقت خواهد بود، در هر انتخابات رای مردم در مرحله اول رای به نظام، حاکمیت و رهبری بوده و پس از آن رای به افراد و شخصیت های مختلف است.

وی گفت: دشمنان اسلام و ضد انقلاب در تلاش هستند مردم با مشارکت کم در صحنه انتخابات حضور یابند بنابراین باید با مشارکت حداکثری از تمام ظرفیت های موجود برای مقابله با دشمنان اسلام از جمله آمریکا استفاده کنیم و فضا را برای عمران و آبادانی کشور فراهم سازیم.

فرمانده سپاه عاشورا حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات را بسیار کارساز ارزیابی کرد و ادامه داد: هدف اصلی بسیج و سپاه در زمینه انتخابات، استفاده از همه ظرفیت ها و توان مجموعه برای تحقق حضور حداکثری مردم در صحنه است، ضمن این که امنیت فضای انتخابات از مهمترین مسائل و ضروریات عصر حاضر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ولایتمداری، صادق بودن و وفاداری به نظام را از ویژگی های یک نماینده اصلح عنوان کرد و گفت: نماینده ای کارآمد، دلسوز، ولایی و مردمی خواهد بود که از بطن مردم وارد مجلس شده باشد، بنابراین حضور حداکثری لازمه فعالیت مجلسی مقتدر است./935/پ202/س
ارسال نظرات