۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۲۴۴۵۳
حجت الاسلام و المسلمین حسنی:

حضور در پای صندوق رأی به تبعیت از ولی فقیه زمان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه ساعاتی پیش با حضور در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه رای خود را به صندوق انداخت.
غلامرضا حسني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه ساعاتی پیش با حضور در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه، رای خود را به صندوق شماره 87 شهری انداخت.

وی دلیل حضور خود در پای صندوق رای را تبعیت از فرمان ولی فقیه، حضرت آیت الله خامنه ای عنوان و خاطرنشان کرد: امروز حضور در پای صندوق رای به تبعیت از ولی فقیه زمان، خواست امام زمان (عج) است.

امام جمعه ارومیه در ادامه خطاب به ملتهای آزادی خواه جهان اظهار داشت: ملت ایران پس از هزاران سال زندگی در زیر سلطه طاغوت، به رهبری عالمی فقیه چون امام خمینی (ره) نجات یافت؛ ملتهای آزادی خواه نیز باید با الهام گیری از ملت ایران گوش به فرمان فقهای بزرگ دین در برابر طاغوتیان قیام کرده و انها را از بین ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی گفت: برخورداری از حکومتی الهی و سعادت ملتها در سایه پیروی از فقهای دینی میسر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به مردم توصیه کرد: با در نظر گرفتن منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری که راه‌گشا است، در پای صندوق های رای حاضر شده و نسبت به انتخاب افراد اصلح و شایسته اقدام کنند.

وی با قدردانی از حضور پر شور مردم ارومیه در ساعات اولیه رای گیری ابراز امیدواری کرد، رفته رفته به حضور مردم در پای صندوق های رای افزوده شود.

در آذربایجان غربی 88 نفر برای کسب 12 کرسی نمایندگی مجلس نهم در استان به رقابت می پردازند.

با انتخاب مردم سه نفر از حوزه انتخابیه ارومیه، یک نفر از بوکان، یک نفر از پیرانشهر و سردشت، دو نفر از میاندوآب، شاهین دژ و تکاب، یک نفر از خوی و چایپاره، یک نفر از سلماس، یک نفر از ماکو، چالدران، شوط و پلدشت، یک نفر از مهاباد و یک نفر هم از نقده و اشنویه به مدت چهار سال به خانه ملت راه خواهند یافت./936/پ202/س

ارسال نظرات