۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۲۴۴۶۸
عضو خبرگان رهبری:

برگزاری انتخابات باشکوه نظام را در برابر توطئه ها مصون می کند

خبرگزاری رساـ نمانیده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با مصونیت نظام در پرتو برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات، گفت: مصونیت نظام حربه های ابرقدرتهای جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می کند.
حجت الاسلام و المسلمين قريشي
حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر قریشی، نمانیده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، شور و شوق مردم برای تعیین سرنوشت سیاسی خود در استان را بی نظیر توصیف کرد و افزود: حضور مردم در حمایت از ارزشها و آرمانهای انقلابی حربه ها و توطئه های دشمنان نظام اسلامی را خنثی می کند.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه و جنبش های عدالت خواه در قلب اروپا، حساسیت و اهمیت این انتخابات را از دوره های پیشین دو چندان کرده است، افزود: به فضل الهی و به شکرانه تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حرکت بصیرت مدارانه ملت ایران امروز ایران اسلامی به عنوان یک الگوی برتر در بحث مردم سالاری دینی در منطقه و جهان مطرح است و همه ملت های مسلمان چشم امید به تصمیم گیری ها و رفتارهای اجتماعی و سیاسی مردم دارند.

عضو خبرگان رهبری، حضور در انتخابات را مایه خشنودی منجی موعود امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: حرارت و شور انتخاباتی در کشور و به ویژه استان ما باوجود تهدیدها و تحریم های سردمداران استعمار آمریکا و اسرائیل نه تنها کم نمی شود بلکه اراده ملت را بیش از پیش محکم تر می کند.

وی همگرایی قومی و مذهبی را از برکات مهم انقلاب اسلامی عنوان و بیان داشت: سهیم کردن مردم از هر گرایش، قوم و مذهبی در تعیین سرنوشت سیاسی کشور زمینه و انگیزه شور سیاسی در جامعه را افزایش می دهد.

حجت الاسلام و المسلیمن قریشی ادامه داد: در اینکه پیروز این آزمون بزرگ دینی و ملی مردم با بصیر، فیهم و آگاه ایران اسلامی هستند، شک و شبهه ای وجود ندارد.

نمانیده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در ادامه بار دیگر بر وامدار نبود کاندیدهای انتخاباتی به منابع قدرت و ثروت تاکید کرد و افزود: مجلس ولایتمدار و متهد و متخصص پشتوانه قوی برای حرکت متعالی نظام و انقلاب است.

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ساعتی پیش با حضور در مسجد اعظم ارومیه رای خود را به صندوق انداخت./936/پ202/ص
ارسال نظرات