۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۲۴۴۹۴
نماینده ولی فقیه در گیلان:

انتخابات باشکوه، دشمنان را در صف کشی‌ها دچار ناکامی و تردید می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان خاطر نشان کرد: هر قدر انتخابات باشکوهتر و موثرتر باشد دشمنان در صف کشی های خود مقابل نظام دچار ناکامی و تردید بیشتری می شوند.
نماينده ولي فقيه در گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان پس از شرکت در انتخابات در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: مسأله حضور در انتخابات یک فریضه ملی و اهمیت آن از نماز نیز بالاتر است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان تصریح کرد: هر قدر شرکت ما در انتخابات باشکوهتر و موثرتر باشد دشمنان در صف کشی های خود مقابل نظام دچار ناکامی و تردید بیشتری می شوند و در طراحی های خود شکست می خورند.

امام جمعه رشت در ادامه اظهار داشت: در واقع حفظ نظام از اوجب واجبات است و برقراری یک مجلس توانمند، عامل حفظ نظام و تقویت و پیشرفت کشور خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که علاوه بر شرکت در انتخابات، انتخاب فرد اصلح می تواند کشور را در چهار سال آتی از آسیب های داخلی و خارجی بیمه کند، افزود: ما همه مردم و مسلمانان را برای شرکت در این امر شرعی دعوت می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی اظهار کرد: کاندیداهایی برای انتخاب در مجلس شورای اسلامی اصلح هستند که ضمن داشتن تقوای بیشتر و دلبستگی به نظام، از تجربه و تخصص بالاتری برخوردار باشند.

وی در ادامه افزود: هم اکنون ما در مجلس به افرادی نیاز داریم که همچون مدرس شجاع بوده و به دور از وابستگی های حزبی و گروهی به صورت کامل تابع اسلام و ولایت مطلقه فقیه باشند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه در جریان انتخابات، کاندیداها و حامیان آنها باید نزاکت و سلامت در انتخابات را حفظ کنند، اضافه کرد: در عملکرد کاندیداهایی که رای می آورند به گونه ای نباشد که مردم تصور کنند همه تلاش ها برای رسیدن به پست و مقام صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: کسانی که رای می آورند باید با رعایت موازین شرعی و اخلاقی، ثابت کنیم که تنها برای انجام تکلیف شرعی پا به عرصه انتخابات گذاشته ایم./950/ت302/ع

ارسال نظرات