۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۲۴۵۱۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حضور اقلیت های دینی در انتخابات حاکی از آزادی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور اقلیت های مذهبی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حاکی از این مطلب است که ایران اسلامی برای تمام اقوام و مذاهب کشوری آزاد است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد علي اكبر قريشي نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در اصل انتخابات جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه شک و شبهه ای نیست اما این که دشمنان اسلام و نظام اسلامی به مخالفت با این حضور برخاسته اند نشانگر عزم راسخ مردم برای مقابله با تهدیدات است.

وی افزود: رضایت امام زمان(عج) از مردم مهم ترین امری است که می تواند در این زمینه مورد اهمیت واقع شده و در جامعه اسلامی اثری مهم و دارای بار معنایی بالا به شمار رود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی، اضافه کرد: حضور همه جانبه در انتخابات و سایر صحنه های دینی و سیاسی نوعی عبادت و جهاد فی سبیل الله به شمار می رود چراکه این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندین اسلام وانقلاب است.

این مسؤول، در ادامه با اشاره به این امر که حضور در انتخابات ادای تکلیف در قبال خون شهدای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: انتخاب فرد اصلح از حضور در انتخابات دارای اهمیت بسیاری است چراکه این انتخاب می تواند در آینده نظام و انقلاب اسلامی اثرگذار باشد.

مفسر قرآن کریم، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش آمریکا و سایر متحدان این کشور برای مقابله با حضور ملی در انتخابات ایران اسلامی، گفت: این کشورها در تلاش هستند تا با سخنان و تحریکات خود مردم را از حضور در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی دور کنند اما حضور مردم و انتخاب افراد اصلح و حضور افراد لایق در مجلس شورای اسلامی پاسخی سنگین به این تهدیدات خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی، با اشاره به اهمیت حضور اقلیت های دینی در انتخابات، اظهار کرد: حضور تمام اقلیت های دینی و مذاهب مختلف اسلامی در صحنه انتخابات حاوی این پیام است که تمام مردم ایران از تمام مذاهب و ادیان الهی در کنار یکدیگر در راه آزادی و اقتدار کشور تلاش می کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی این حضور سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان و در راس آن ها آمریکا است./936/پ202/ص
ارسال نظرات