۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۲۴۵۵۰
امام جمعه زنجان:

انتخابات پاسخ‌ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی حضور حماسی مردم در انتخابات 12 اسفند را پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان دانست.
حجت‌الاسلام و المسلمين علي خاتمي، نماينده ولي فقيه در استان زنجان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز در خطبه‌های نمازجمعه زنجان با قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم این استان در انتخابات از نخستین ساعات شروع رای گیری اظهار داشت: رسانه های وابسته به استکبار جهانی حضور شما ملت را رصد می کنند.

وی حضور حماسی مردم در انتخابات 12 اسفند را پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان دانست و گفت: چشم تمام دشمنان و استکبار جهانی به ایران اسلامی و این انتخابات دوخته شده است ، قطعا همچون گذشته ایران پیروز این میدان است.

امام جمعه زنجان حضور در این انتخابات را ابراز ارادت به امام راحل و مقام معظم رهبری ارزیابی کرد و افزود: مردم در این حضور با ارزش های انقلاب تجدید بیعت می کنند و همانطور که رهبری فرمودند، با هر رای سیلی محکمی بر دشمنان می کوبند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه انتخابات مجلس از حساسیت وی‍ژه ای برخوردار است، یادآور شد: امروز مردم در حالی آزمون سختی را در سپری می کنند که با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی یک‌بار دیگر تبلیغات بی‌‌اساس و گسترده دشمنان این نظام را خنثی خواهند کرد.

وی با بیان این که نتیجه انتخابات از دو جهت داخلی و خارجی حائز اهمیت است، ادامه داد: حضور گسترده مردم ایران در پای صندوق‌های رأی علاوه بر اینکه قدرت نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید باعث استمرار حرکت بیداری اسلامی و تداوم این حرکت خواهد بود.

وی مشکل اصلی دشمنان با ملت ایران را نظام ولایی مبتنی بر مردم سالاری دینی دانست و خاطر نشان کرد: وحدت، اولین دستاورد این حضور بود و حاضران در انتخابات امروز، بیشترین سهم را در موفقیت نظام داشتند

حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی با تأکید بر اینکه انتخابات امروز در کمال آرامش و امنیت در حال برگزاری است، افزود: این حضور یک معنا بیشتر ندارد و آن این که نمایندگان مردم استان زنجان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید با تصویب قوانین مناسب برای استقلال و آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.

امام جمعه زنجان افزود: همه کاندیداهایی که منتظر اعلام نتایج انتخابات بعد از پایان رأی‌گیری هستند،‌ چه آن‌هایی که رأی آوردند و چه کسانی که انتخاب نشدند، باید وحدت را از مردم آموخته و برای دستیابی به اهداف این نظام، یاریگر هم باشند./935/پ202/س
ارسال نظرات