۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۴۵۵۴
عضو خبرگان رهبری:

نامزدهای انتخاباتی رقابت را به رفاقت تبدیل کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: نامزدهای نهمین دوره مجلس، پس از اعلام نتایج انتخابات، رقابت را به رفاقت تبدیل کنند.
حجت الاسلام و المسلمين سيدابراهيم حاتمي، نماينده مردم اردبيل در مجلس خبرگان رهبري،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید‌ابراهیم سید‌حاتمی، نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، امروز پس از شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس فرصتی برای اثبات ولایتمداری در میدان عمل است.

وی با بیان این که مردم بایستی با حضور در انتخابات نسبت به خون شهدا و مجاهدت علما به ویژه امام راحل ادای دین داشته باشند، خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات ادای تکلیف دینی، شرعی و الهی است، همه وظیفه داریم سرنوشت کشورمان را به دست خود رقم بزنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید‌حاتمی با اشاره به این که سرنوشت و رستگاری هر کشوری به دست ملت آن رقم می خورد، اظهار داشت: انتخابات در ایران با داشتن جنبه الهی و دینی رستگاری اسلامی را برای این کشور سبب می‌شود.

عضو خبرگان رهبری انتخابات ایران را الگویی برای همه جهانیان دانست و گفت: امروز ما شاهد بیداری اسلامی متأثر از انقلاب اسلامی در جهان هستیم و این بیداری اسلامی کم کم می‌رود تا در قلب اروپا نیز رسوخ کند، حضور حماسی ایران در انتخابات قطعا امیدبخش نهضت های اسلامی خواهد بود.

وی تصریح کرد: چشم امید انقلابیون کشورهای منطقه به سمت ایران است، جوانان مسلمان منطقه آمال و آرزوهای خود را در ایران و نظام اسلامی جستجو می کنند، انتخابات ما یک انتخابات آزاد و اسلامی است و اهمیت این انتخابات در تحکیم مبانی انقلاب اسلامی و ارزش‌های جهانی و بین‌المللی آن بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سید‌حاتمی با اشاره به این که حضور میلیونی ملت در انتخابات 12 اسفند، استمرار حرکت ملی در 22 بهمن بوده است، گفت: به یقین این روند تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) تداوم و برقرار خواهد بود.

عضو خبرگان رهبری در پایان با تاکید بر حفظ آرامش و سعه صدر از سوی نامزدهای انتخاباتی پس از اعلام نتایج اظهار داشت: نامزدهای نهمین دوره مجلس، پس از اعلام نتایج انتخابات، رقابت را به رفاقت تبدیل کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات