۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۲۴۵۷۳
حجت الاسلام قهرمانی تاکید کرد؛

تبعیت از اندیشه های ولی فقیه پیام اصلی حضور مردم در انتخابات

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: فرمانبرداری و تبعیت مردم ایران اسلامی از اندیشه های ولی فقیه پیام اصلی حضور باشکوه ملت در پای صندوق های رای است.
حجت الاسلام محمدجواد قهرماني، مدير حوزه علميه استان آذربايجان غربي
حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات بسیار باشکوه تر و منسجم تر از قبل است، گفت: این مشارکت پاسخ دندان شکنی به خوش خیالی های سردمداران استکبار جهانی و امریکا است که درصدد هستند به هر وسیله ای میان مردم، رهبری و آرمانهای انقلاب ایران اسلامی تفرقه ایجاد کنند.

وی فرمانبرداری و تبعیت مردم ایران اسلامی از اندیشه های ولی فقیه را پیام اصلی این حضور دانست و ادامه داد: مردم امروز بار دیگر ثابت کردند که نه شعاری بلکه به صورت عینی و عملی تا پای جان برای صیانت و پاسداری از ارزشها و آرمانهای رهبری و انقلاب اسلامی ایستاده اند و تحریم ها و تهدیدها نتواسته است آنها را از این مسیر دلسرد کند.

این مسوول اظهار داشت: شکی نیست که ملت های آزادیخواه و عدالت خواه در جهان امروز نظاره گر رفتارهای سیاسی ملت ایران هستند، و این حضور خون تازه ای در کالبد انقلابها و جنبش های آزادیخواه جهان خواهد دمید.

حجت الاسلام قهرمانی بیان داشت: دشمنان با مشاهده حضور گرم مردم از اقشار و قومیت های مختلف مسلما توطئه ها خود را بر بادرفته خواهند دید و ما حتما شاهد عقب نشینی و انفعال دشمنان در برابر قاطعیت ملت ایران در صحنه های حساس ملی و سیاسی خواهیم بود.

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: حضور همراه با شور و شعور مردم در پای صندوق های رای بدون شک پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های استکبار و در راس انها آمریکا و اسرائیل است.

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی با اظهار اینکه این حضور مقدمه ای برای رسیدن به جامعه آرمانی مهدوی باشد، گفت: ملت ایران اسلامی امروز الگوی مردم سالاری دینی مورد نظر در اندیشه و سیره حکومت مهدوی را به عینه تحقق می بخشد./936/ت302/ص
ارسال نظرات