۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۱۲۴۵۹۸

حضور عوامل اجرایی انتخابات در برف و کوران آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ عوامل اجرایی انتخابات با وجود برودت آب و هوای منطقه آذربایجان، با عبور از مناطق صعب العبور امکان اخذ رأی از روستائیان را فراهم کردند.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پیش بینی های اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی مبنی بر بارش برف در استان تحقق یافت و هم اکنون ساعاتی است که شاهد بارش برف در سطح شهر تبریز و برودت شدید هوا در منطقه ارسباران و کوهستانی آذربایجان هستیم.

با این وجود اکیپ های سیار ستاد انتخابات استان، با تلاشی چند ساعته توانستند با وجود برودت آب و هوای منطقه آذربایجان و با عبور از مناطق صعب العبور امکان اخذ رای از روستائیان را فراهم کنند.

بنا بر این گزارش، ساعاتی قبل اکیپ‌های سیار اخذ رای با مراجعه به محل ساختمان استانداری آذربایجان‌شرقی، فرمانداری شهرستان تبریز، صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌ شرقی و دیگر نهادهای حاضر در تیم اجرایی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، آرای دست‌اندرکاران انتخابات را نیز دریافت کردند.

فرماندار تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این که 702 شعبه اخذ رای در شهر تبریز و روستاهای تابعه با استقبال و حضور گسترده مردم روبه‌رو شده‌اند، تصریح کرد: هنوز تعدادی اتز شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با ازدحام جمعیت رو برو است.

چمنی خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، درب های شعب اخذ رای تا آخرین نفر به روی باز و پذیرای خیل عظیم مردمی خواهند بود، در عین حالی که صفوف به هم پیوسته مردم در شعب مختلف هنوز در حال دریافت آرای مردم هستند.

فرماندار تبریز گفت: شکی نیست که مردم هوشیار، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز با حضور پرشور و گسترده در کنار انتخاب بصیرانه خود، بار دیگر حماسه آفریدند تا دشمنان انگشت تحیر به دندان گرفته و مایوس‌تر از همیشه در اندیشه سودای دیگر باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: 3 هزار و 600 نفر به عنوان نمایندگان 72 کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز بر صحت اجرای انتخابات در 702 شعبه اخذ رای در تمام نقاط این حوزه انتخابیه نظارت کردند./935/پ202/س
ارسال نظرات