۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۱۲۴۶۰۱
با وجود بارش برف در خوی؛

رأی گیری با حضور پرشور مردم همچنان ادامه دارد

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات خوی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی گفت: با وجود بارش برف مردم خوی با عزمی مثال زدنی در شعب اخذ رأی حضور یافته و تاکنون20 شعبه درخواست تعرفه اضافی کرده اند.
غلامحسين عماري فرماندار خوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، غلامحسین عماری، رییس ستاد انتخابات خوی به همراه اعضای شورای تامین این شهر از روند رای‌گیری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با تأکید بر بی‌طرفی مسؤولان اجرایی انتخابات اذعان داشت: آنچه برای هیأت های اجرایی مهم است برگزاری سالم انتخابات، امانتداری و حراست از آرای مردم است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان خوی با اشاره به بارش برف در برخی از ساعات روز و تمجید از حضور گسترده و عزم مثال زدنی مردم خوی خاطرنشان کرد: با وجود شرایط جوی نامساعد و بارش برف در برخی از ساعات روز، مردم ولایت مدار خوی با اقتدار کامل و با حضور گسترده در انتخابات حاضر شدندکه تاکنون 20 شعبه درخواست تعرفه اضافی کرده اند.

وی حضور شکوهمند مردم در پای صندوق‌های رأی را لبیک دوباره با ولی فقیه و موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی عنوان کرد و افزود: مردم از روزهای گذشته برای رسیدن 12 اسفند ماه لحظه شماری می‌کردند و امروز با حضور گسترده و پرشور خود با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.
فرماندار خوی در ادامه با اشاره به صف های طولانی مردم برای اخذ رأی خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی بر انتخابات نیز در شعب اخذ رای شهرستان حاضرند و بر تسهیل روند انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی نظارت دارند.

وی در پایان تصریح کرد: ستاد انتخابات شهرستان با رصد و کنترل کامل روند برگزاری انتخابات در 274 شعبه اخذ رأی تمام موضوعات مرتبط را تحت نظر داشته و تاکنون هیچ‌گونه مشکلی که در روند رای گیری تاثیرگذار باشد، گزارش نشده است./938/پ202/س

ارسال نظرات