۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۲۴۶۴۴

حجت الاسلام موسوی نماینده مردم خدابنده شد

برگزری رسا ـ پس از شمارش آرای ماخوذه در استان زنجان، تاکنون چهار نماینده جبهه متحد اصولگرایان این استان راهی مجلس شدند.
مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرنگار رسا از زنجان، با شمارش آخرین آرای ماخوذه در استان زنجان تاکنون، چهار نماینده از پنج نماینده معرفی شده در حوزه انتخابیه استان زنجان راهی بهارستان شده اند.

بر اساس آخرین شمارس آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه زنجان و طارم محمد اسماعیلی و محسن علیمردانی کاندیداهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان و جبهه متحد پایداری به مجلس راه یافتند.

همچنین فرماندار خدابنده اظهار داشت: شمارش آرا در این حوزه انتخابیه به اتمام رسیده و حجت‌الاسلام محمد موسوی سجاسی با 41 هزار و 741 رای به عنوان نفر نخست از این حوزه رای آورد و محمد سلطانی نیز با 28هزار و 992 رای در رتبه بعدی قرار دارد.

وی با بیان اینکه ابوالفتوح ناطقی خمسه با 9 هزار و 982 رای در رتبه سوم قرار گرفت، گفت: مردم خدابنده با 91 هزار و 202 رای مشارکت 87.85 درصدی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشتند.

فرماندار ابهر نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: با توجه به شمارشی که تاکنون انجام شده مردم شهرهای ابهر و خرم‌دره با 83 درصد مشارکت مشت محکمی بر دهان استکبار کوبیدند.

وی با بیان اینکه تاکنون محمد رضا خان محمدی با 52 هزار و 891 رای پیشتاز است، تصریح کرد: محمود زمانی تا کنون با 28 هزار و 79 رای در رتبه بعدی قرار دارد و عسگری دیگر کاندیدای این حوزه نیز 17 هزار و 133 رای را از آن خود کرده است.

رضا عبداللهی برای هفتمین بار راهی مجلس شد

در حوزه انتخابیه ماهنشان، ایجرود و بوغداکندی رضا عبداللهی کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان و نماینده فعلی این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی برای هفتمین بار راهی مجلس شد.

رضا عبداللهی با حدود 20 هزار رای و 8 هزار رای اختلاف نسبت به نفر دوم از این حوزه راهی مجلس نهم شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات