۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۲۴۶۵۵

نمایندگان آذربایجان غربی برای حضور در صحن بهارستان مشخص شدند

خبرگزاری رساـ رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: نمایندگان حوزه های انتخابیه استان آذربایجان غربی برای حضور در صحن بهارستان مشخص شدند.
مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، ابراهیم فتح‌الهی، رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد با اشاره به اتمام شمارش آراء در تمام حوزه های انتخابیه استان اظهار داشت: نمایندگان تمامی حوزه‌های انتخابیه آذربایجان غربی در دور اول مشخص شد و از این استان انتخابات هیچ شهرستانی به دور دوم کشیده نشده است.

وی گفت: در حوزه انتخابیه ارومیه از مجموع 398 هزار و 155رای اخذ شده نادر قاضی‌پور با کسب 192 هزار و 903 رای، عابد فتاحی با 114 هزار و 978 رای و جواد جهانگیرزاده نیز با 108 هزار و 133 رای به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم از این حوزه انتخابیه به عنوان نماینده مجلس نهم برگزیده شدند.

فتح‌الهی ادامه داد: در حوزه انتخابیه ارومیه بعد از سه نماینده یادشده، ابراهیم بازیان، سیدسلمان ذاکری و حسین پناهی آرا چهارم تا ششم را کسب کردند.

وی در ادامه با اشاره به اتمام شمارش آرا در 8 حوزه انتخابیه آذربایجان غربی گفت: در حوزه انتخابیه ماکو، چالدران، شوط و پلدشت، محمد علی‌پور با کسب آرای لازم به عنوان نماینده مردم این حوزه به نهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافت.

فتح‌الهی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره نیز از مجموع 197 هزار 911 رای مردم این شهرستان، موید حسینی صدر با کسب 78هزار و 144 رای به عنوان نماینده مردم این حوزه معرفی شد.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به نتیجه شمارش آرا در سلماس گفت: از مجموع 95 هزار و 841 رای مردم، علی اکبر آقایی با به دست آوردن 42 هزار و 26 رای به عنوان نماینده مردم این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

فتح‌الهی ادامه داد: در حوزه نقده و اشنویه نیز عبدالکریم حسین‌زاده حایز اکثریت آرا شد و مجموع آرای مردم مهاباد نیز 89 هزار و 895 نفر بوده و در این حوزه نیز عثمان احمدی با 48 هزار و 128 رای به عنوان نماینده مردم مهاباد انتخاب شده است.

وی در ادامه نتیجه آرا در حوزه انتخابیه میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این حوزه روح‌الله بیگی و مهدی عیسی‌زاده با کسب آرای لازم به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس نهم شدند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: در حوزه انتخابیه سردشت و پیرانشهر نیز رسول خضری با کسب 42 هزار و 840 رای از مجموع آرای اخذ شده به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخاب و در حوزه انتخابیه بوکان نیز 100 هزار و 110 رای به صندوق‌های اخذ رای ریخته شد که محمد قسیم عثمانی با به دست آوردن 68 هزار و 191 رای به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه برگزیده شد./936/پ202/س
ارسال نظرات