۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۲۴۶۸۶
با صدور پیامی مشترک؛

‌آیت الله طبرسی و استاندار مازندران از حضور حماسی مردم قدردانی کردند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری و ‌استاندار مازندران امروز با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.
نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، امام جمعه ساری و سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران امروز با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.

در این پیام آمده است: خداوند سبحان را شاکریم که بار دیگر عنایت بی کران خود را بر ملت بزرگوار ایران ارزانی داشت و صحنه حضور مردم شریف و مومن میهن اسلامی و عزیزمان درانتخابات، تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری به بهترین وجه آراسته گردید و با الطاف حضرتش دیگر بار ملت بزرگ ایران اسلامی آزمون مهمی را با سر افرازی پشت سرگذارد.

12 اسفندماه سال 1390 به عنوان یک روز به یاد ماندنی و جاودان در صحیفه تاریخ ایران عزیز ثبت و ضبط شد، روزی که شاهد حضور گسترده و بی نظیر مردم مومن و شجاع کشور و استان سرافراز مازندران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود.

در ادامه این پیام آمده است: هیچ قلم و بیانی قادر نیست همت بلند، انگیزه‌ی عمیق، بصیرت نافذ و شور مخلصانه‌ی شما مردم بصیر به ویژه نوجوانان وجوانان عزیز وانقلابی را توصیف کند که در حضوری پرمعنا و پیامی رسا، بار دیگر عظمت خود را نشان دادید و درپی لبیک به مقام عظمای ولایت، با همه‏ قوا، با همه‏ى توان، با همه‏ى نشاط، باحضور عزتمند خود در پای صندوق های رای، یک بار دیگر استقلال و اراده خود را به جهانیان اظهار نمودید که ملت ایران ملتی بشکوه و تحول ساز است.

درود بی پایان بر مردم آگاه، ولایی و همیشه در صحنه ی مازندران که با عزم، غیرت و همت والا و با حضور حماسی و گسترده ی خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری بر دفتر سراسر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند.

این پیام می افزاید: بی گمان حماسه ای که ملت ایران در 12 اسفند ماه آفرید، نشان دهنده ی بیداری،دلبستگی و اهتمام شان به سرنوشت و اداره ی امور کشور است و اثبات کننده ی این نکته است که تبلیغاتی که دشمنان ایران اسلامی علیه کشور مان به راه انداخته اند، همچون همیشه درنظرمردم شریف ایران بی ارزش، پوچ و نقش برآب است.

بی تردید حضور در این حماسه پرشور و ایجاد یأس در دشمنان اسلام و انقلاب، رضایت خداوند و خشنودی ائمه اطهار(ع)، امام زمان(عج) و شادی روح بلند امام بزرگوار(ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی را همراه دارد و امیداوریم برکات آن نصیب سرزمین و مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی گردد.

اینجانبان ضمن تبریک و شادباش پیروزی درخشان ملّت، بر خود فرض می دانیم از حضور حماسی، ارزشمند و انقلابی مردم شریف و ولایتمدار استان مازندران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی نموده و از مجریان و ناظران انتخابات که با تلاش فراوان، بار این مسؤولیت قانونی را بر دوش کشیدند و با صداقت و امانت، آرای مردم را صیانت نمودند، و از متصدیان نظم و امنیت که آسایش ذهنی مردم را تامین کردند، و از رسانه ها و تمامی کسانی که به هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات کمک کردند، صمیمانه سپاسگزاری نماییم.

در بخش پایانی این پیام آمده است: همچنین از همه ی نامزدهای محترم که در فضایی آرام و با رعایت معیارهای اخلاقی و قانونی با یکدیگر به رقابت پرداختند و همه ی کسانی که با تلاش و جانبداری قانونمند خود از کاندیداهای محترم در ایجاد فضایی پرشور برای برگزاری انتخابات کمک نمودند صمیمانه تشکر می نماییم.

امید است این تلاش های خالصانه و ارزشمند مقبول درگاه حضرت باریتعالی قرار گرفته و با همدلی و همکاری ، شاهد پیشرفت و تعالی میهن عزیز اسلامی مان باشیم./950/د102/س
ارسال نظرات