۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۲۴۷۰۰
مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی مطرح کرد؛

موضع‌گیری منفعلانه استکبار؛ نتیجه مشارکت گسترده مردم در انتخابات

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی، با اشاره به این‌که مردم در 12 اسفند حماسه ملی دیگری آفریدند، گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات جبهه استکبار را در برابر اراده ملت ایران وادار به عقب‌نشینی خواهد کرد.
حجت الاسلام جواد قهرماني، مدير حوزه هاي علميه آذربايجان غربي
حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه‌ اظهار کرد: دشمنان با مشاهده حضور گرم مردم از اقشار و قومیت های مختلف توطئه ها خود را بر بادرفته خواهند دید و ما حتما شاهد عقب نشینی و انفعال دشمنان در برابر قاطعیت ملت ایران در صحنه های حساس ملی و سیاسی خواهیم بود.

وی با اشاره به انعکاس جهانی حضور حداکثری مردم در رسانه های مختلف دنیا خاطرنشان کرد: اقتدار ایران در صحنه‌های بین المللی یکی از برکات مشارکت جدی و پرشور مردم در صحنه انتخابات مجلس نهم است.

خطیب جمعه میاندوآب ادامه داد: این مشارکت پاسخ دندان شکنی به خوش خیالی های سردمداران استکبار جهانی و آمریکا بود که درصدد هستند به هر وسیله ای میان مردم، رهبری و آرمانهای انقلاب ایران اسلامی تفرقه ایجاد کنند.

حجت الاسلام قهرمانی بیان داشت: حضور مردم سراسر ایران اسلامی اعم از گرایشهای قومی و مذهبی، گویش و زبان در روز انتخابات نشان داد که یاوه گویی های استکبار جهانی و دشمنان داخلی برای دلسردی ملت از رهبری و آرمان‌های نظام، بیهوه و عبث است.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی با تأکید بر اصل ولایت فقیه در حکومت دینی تصریح کرد: این حضور در حقیقت تجلی پایبندی و مردم به رهنمودهای رهبری است.

حجت الاسلام قهرمانی گفت: هر رای مردم یک نه به دشمن و یک آری به مفاهیم والای انقلاب اسلامی بود.

وی حضور نسل سوم و چهارم انقلاب را یکی از جلوه های ممتاز و برجسته این حماسه ملی عنوان کرد و افزود: دشمن باید بداند که امروزه الگوهای ایران اسلامی به خوبی به نسل های جدید انتقال یافته است./936/ت302/س

ارسال نظرات