۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۲۴۸۲۸
نماینده جدید بناب:

شادی‌های نامتعارف پس از انتخابات مذموم است

خبرگزاری رسا ـ منتخب روحانی مردم بناب در انتخابات مجلس نهم، هرگونه حرکات ناشایست از سوی برخی افراد در قالب شادی بعد از انتخابات را محکوم کرد.
حجت الاسلام محمدرضا باقري بنابي، نماينده مردم بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدرضا باقری بنابی، منتخب مردم بناب در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، امروز در جمع مردم این شهر از حضور آگاهانه و پرشور اقشار مختلف مردم در انتخابات قدردانی است.

وی با اشاره به بخش هایی از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تاثیرات حضور آگاهانه و پررونق مردم در انتخابات‌ گفت: بی‌شک این انتخابات و حضور ملت مصونیت بخش نظام اسلامی خواهد بود؛ اما آنچه در انتخابات مجلس نهم حاصل شد، قبل از هرچیز نتیجه توجهات باری تعالی بوده است.

حجت الاسلام باقری بنابی وحدت و همدلی را یکی از دیگر از ثمرات انتخابات 12 اسفند دانست و افزود: وحدت و انسجامی که اکنون در منطقه موج می زند، اتحادی است که در سایه همدلی مسؤولان و معتمدان شهر به اوج خود رسیده است.

وی با تأکید بر تداوم فضای وحدت، همدلی و انسجام میان مردم و مسؤولان پس از انتخابات تصریح کرد: از تمام نخبگان منطقه اعم از روستایی و شهری می‌خواهیم تا با همدیگر تعامل داشته باشند و نسبت به یکدیگر برچسب نزنند.

منتخب مردم بناب در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود هرگونه حرکات ناشایست از سوی برخی افراد در قالب شادی بعد از انتخابات را مذموم دانست و محکوم کرد.

وی خاطر نشان کرد: این افراد هیچ نسبتی با ستاد انتخاباتی بنده ندارند؛ از عوامل نیروی انتظامی نیز می خواهم تا با این افراد متخلف برخورد کنند، چراکه شادی های نامتعارف و ناشایست پس از انتخابات مذموم است.

حجت الاسلام باقری‌بنابی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که پیشرفت و آبادانی شهر تنها با همدلی مردم و مسؤولان میسر خواهد شد، گفت: همه برای ترقی و پیشرفت منطقه تلاش خواهیم کرد؛ از تمام افراد و ظرفیت‌های موجود برای اداره شهر استفاده خواهیم کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات