۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۲۴۸۸۷
از سوی پلیس امارات؛

حکم بازداشت قرضاوی صادر می شود

خبرگزاری رسا ـ رئیس پلیس دبی از صدور حکم بازداشت شیخ یوسف قرضاوی در روزهای آینده خبر داد.
يوسف قرضاوي رئيس اتحاديه جهاني علماي مسلمين
به گزارش خبرگزاری رسا، ضاحی خلفان، رئیس پلیس دبی، روز گذشته از صدور حکم بازداشت شیخ یوسف قرضاوی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمین در روزهای آینده خبر داد.

وی با اشاره به توهین قرضاوی به مقامات اماراتی به دلیل اخراج تعدادی از شهروندان مخالف نظام بشار اسد از امارات تاکید کرد که با هر که علیه دولت و کشور امارات سخن بر زبانی بیاورد و از الفاظ ناشایست علیه آنها استفاده کند بر اساس قانون و عدالت برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس دبی از فعالیت های سیاسی منحرف رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمین یاد کرد و اظهار داشت که به دلیل این فعالیت هاست که ورود قرضاوی به امارات ممنوع شده است.

خلفان خاطر نشان ساخت که حکم بازداشت قرضاوی در روزهای آینده صادر خواهد شد و مساله بازداشت وی از طریق اینترپل پیگیری می شود.

گفتنی است شیخ یوسف قرضاوی که ریاست اتحادیه جهانی علمای مسلمین را برعهده دارد در برنامه الشریعت و الحیات شبکه الجزیره از اخراج 100 خانواده سوری معارض نظام بشار اسد به دلیل برگزاری راهپیمایی بدون مجوز از امارات به شدت انتقاد کرده و نسبت به مجازات مقامات این کشور در روز قیامت هشدار داد.

قرضاوی که پس از جنگ 33 روزه ارتش صهیونیستی با حزب الله لبنان از حالت عادی خارج شده و به مواضع عجیب و غریبی روی آورده است هم اکنون به شدت از مسلح ساختن آشوبگران سوری حمایت می کند.

وی در حالی این سخنان را بر زبان جاری می سازد که مواضع به شدت مغایری در قبال قیام مسالمت آمیز ملت بحرین دارد و علاوه بر اینکه این قیام را کاملا مذهبی و بر علیه شهروندان اهل سنت قلمداد می کند، کشتار معترضان بحرینی از سوی نیروهای امنیتی آل خلیفه را خواستار است.

مواضع قرضاوی در ماه های گذشته به شدت مورد انتقاد علما، گروه های دینی و سیاسی و ملت های اسلامی قرار گرفته و حتی علمای وهابی که حامیان وی به شمار می آیند نیز از این مواضع و دیدگاه ها انتقاد می کنند./980/ب902/گ
ارسال نظرات