۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۲۴۹۲۹
امام جمعه نکا:

حضور حماسی ملت ایران در 12 اسفند پشتوانه ای عظیم برای نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا گفت: حضور مردم در خلق حماسه 12 اسفند به عنوان پشتوانه نظام، مایه دلگرمی مسؤولان می شود تا از مواضع اصولی هموطنان خود در عرصه های گوناگون بین المللی دفاع کنند.
حجت الاسلام محمد باقر محمدي لائيني امام جمعه نکا
حجت الاسلام محمد باقر لائینی، امام جمعه نکا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق های رأی گفت: حماسه حضور ملت ایرات ایران در 12 اسفند خاری بر چشمان دشمنان نظام اسلامی بود.

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده خود حماسه آفرین شدند، افزود: دشمنان نظام همچنان در شوک حضور ملت ایران اسلامی در 12 اسفند قرار دارند و زبان به دهان گرفته اند.

مسؤول نظارت بر انتخابات استان مازندران ضمن اشاره به تبلیغات دروغین دشمنان با هدف کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالای مردم در روز رای گیری نشان دهنده هوش بالای سیاسی ملت فهیم ماست که کاملا دریافته اند، آنچه دشمن برای آنها می خواهد به صلاح شان نیست و به عبارتی هرکاری که دشمن را ناراحت می کند برای ملت ما خوب است.

وی افزود: حضور مردم در خلق حماسه 12 اسفند به عنوان پشتوانه نظام، مایه دلگرمی مسؤولان می شود تا از مواضع اصولی هموطنان خود در عرصه های گوناگون بین المللی دفاع کنند.

امام جمعه نکا، مردم ایران را ملتی وفادار به انقلاب و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: این مردم در 12 اسفند امسال ثابت کردند که مدافع نظام و پیرو خط رهبری هستند.

حجت الاسلام لائینی، مشارکت گسترده مردم در انتخابات را نشان دهنده وحدت بین اقشار مختلف جامعه و پیوند میان آنان با امام راحل وشهدای انقلاب و محبوبیت مقام معظم رهبری در میان امت دانست و تصریح کرد: دعای خیر شهدای عزیز و قلب امام زمان(عج) همواره عامل پیروزی و موفقیت ایران اسلامی است.

امام جمعه نکا با تشکر از مجریان برگزاری انتخابات گفت: انجام انتخابات مجلس نهم در مازندران بسیار خوب بوده است به گونه ای که می توان از عملکرد همه مسؤولان استانی و شهرستانی در این رابطه و رعایت بی طرفی از سوی هیات های اجرایی و نظارت صحه گذاشت./950/ت302/س
ارسال نظرات