۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۲۵۰۱۴

برگزاری کنگره ملی «نگین هستی» به تعویق افتاد

خبرگزاری رسا ـ کنگره ملی «نگین هستی» که قرار بود فردا در تبریز برگزار شود، به تعویق افتاد.
پيامبر اکرم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کنگره ملی «نگین هستی» که پیش از این قرار بود 18 اسفند‌ماه، با حضور علی‌اکبر ولایتی، مشاور عالی مقام معظم رهبری در تبریز برگزار شود، به تعویق افتاد.

نیک نفس، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز علت این تعویق را برگزاری اجلاس خبرگان رهبری و حضور تعدادی از سخنرانان کنگره در اجلاس یادشده دانست و اظهار داشت: زمان دقیق برگزاری کنگره هنوز مشخص نیست اما احتمال برگزاری در ابتدای سال آینده زیاد است.

بنا بر این گزارش، کنگره ملی نگین هستی به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی و با مشارکت استانداری، صدا و سیما و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان با حضور سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و اساتید کشوری، در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

سیره اجتماعی پیامبر اکرم(ص)، سیره سیاسی پیامبر اعظم(ص)، سیره اقتصادی حضرت محمد(ص)، سیره تربیتی خاتم‌الانبیا(ص)، ولایت از دیدگاه پیامبر اکرم(ص)، نقش اهل بیت(ع) از دیدگاه حضرت رسول(ص)، قرآن از منظر پیامبر اکرم(ص)، وحدت فرق اسلامی از دیدگاه پیامبر اکرم(ص)، خاتمیت پیامبر اسلام در ادیان توحیدی و جهاد اقتصادی از منظر پیامبر اکرم(ص) از جمله محورهای کنگره ملی نگین هستی بیان شده است.

همچنین پیامبر از دیدگاه امام خمینی(ره)، نقش ولایت فقیه در بیداری امت اسلامی، عزت و استقلال مسلمانان از دیدگاه پیامبر اکرم(ص)، علل انحطاط مسلمانان بعد از پیامبر اکرم(ص)، وقف در سیره عملی پیامبر اکرم(ص)، نقش و جایگاه وقف در گسترش ارزش‌های اسلامی و جایگاه اقتصادی وقف از منظر پیامبر اکرم(ص) از دیگر محورهای کنگره اعلام شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات