۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۲۵۰۵۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد؛

فعالیت بیش از 1500 مبلغ در استان زنجان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و 500 مبلغ طلبه، روحانی و ائمه جماعات در استان فعالیت می‌کنند.
حجت الاسلام علي دشتکي،  مديرکل تبليغات اسلامي استان زنجان
حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان با اشاره به برخی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط تبلیغات اسلامی استان زنجان از آغاز سال جاری اظهار داشت: عمده فعالیت این اداره کل در زمینه ترویج فرهنگی دینی و مذهبی میان اقشار مختلف جامعه متمرکز است.

وی با اشاره به اجرای طرح گفتمان دینی در مساجد و مدارس استان زنجان افزود: این گفتمان‌ها نیز در راستای ارتقای سطح مذهبی، دینی و سایر اطلاعات جامعه هدف صورت گرفته که با استقبال اقشار مورد هدف رو به رو بوده ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به اعزام روحانیان در فصول مختلف تبلیغی سال به روستاها و شهرهای استان زنجان افزود: همه ساله در ایام تبلیغی طرح اعزام مبلغ در دستور کار قرار می گیرد، افزون بر این تعدادی از روحانیان طرح هجرت و مستقر نیز در جهت ترویج فرهنگ دینی و مبانی اسلامی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به این که در حال حاضر بیش از یک هزار و 500 مبلغ طلبه، روحانی و ائمه جماعات در استان فعالیت می‌کنند، افزود: در حال حاضر یک هزار و 400 هیئت مذهبی نیز در استان زنجان فعالیت می‌کنند که حضور مبلغان و روحانیان در این جلسات مذهبی نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام دشتکی با بیان اینکه این استان با کمبود تعداد روحانی و مبلغ رو به روست، گفت: توسعه مدارس علمیه و تربیت طلاب مستعد و توانمند برای امر تبلیغ از جمله ضروریات مهم برای حل این مشکل به شمار می رود. /935/ت302/س
ارسال نظرات