۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۲۵۱۱۷
دقایقی پیش؛

پیکر حجت الاسلام والمسلمین امامی فر در اهواز تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر مطهر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین امامی فر از علمای استان خوزستان با حضور خیل عظیمی از مردم در اهواز تشییع شد.
تشييع پيکر مطهر حجت الاسلام والمسلمين امامي فر تشييع پيکر مطهر حجت الاسلام والمسلمين امامي فر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیکر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین امامی فر از علمای استان خوزستان، مؤسس حوزه علمیه و امام جماعت مسجد جامع اهواز دقایقی پیش با حضور خیل عظیمی از مردم ولایتمدار اهواز از بیت ایشان(خیابان کتانباف) تا مسجد جامع تشییع شد.

در این مراسم، آیات سیدمحمد علی موسوی جزایری، سید علی شفیعی، سید طیب موسوی و محسن حیدری، مسؤولان استانی و نظامی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، علما و فضلای حوزه علمیه، اساتید، روحانیان، طلاب و مدیران حوزه های علمیه استان، بازاریان و اصنفاف مختلف مردم حضور داشتند.

پس از تشییع پیکر این عالم فقید، نماز به امامت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان اقامه شد و پس از آن پیکر پاکش در مسجد جامع اهواز به خاک سپرده شد.

یادآور می شود، مراسم ترحیم حجت الاسلام والمسلمین امامی فر امروز از ساعت 15 الی 17:30 در مسجد جامع اهواز برگزار می شود.

گفتنی است، وی متولد سال 1318 هـجری شمسی است که سال ها امام جماعت مسجد جامع اهواز را بر عهده داشته و دروس حوزه عملیه خود را نزد آیت الله معزی در دزفول و نزد آیت الله مروج در اهواز آغاز کرد.

این عالم دینی پس از آن به قم رفته و در محضر آیت الله حسن زاده آملی درس عرفان و نزد آیت الله جواد آملی در تفسیر را فرا گرفت.

این عالم ربانی از محضر اساتیدی چون آیت الله مرعشی نجفی و آیت الله گلپایگانی بهره مند شده و چندین مقطع را در حوزه عملیه نجف به فراگیری دروس حوزوی پرداخت.

قابل ذکر است، اخلاق العارفین، تفسیر سوره لقمان، شگفتی های آفرینش، مناسک تمتع عمره و مناسک حج تمتع از تألیفات حجت الاسلام و المسملین امامی فر به شمار می رود./9463/پ202/س
ارسال نظرات