۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۱۲۹
امام جمعه موقت قزوین:

انتخابات مجلس نهم، رأی به شایسته سالاری با محوریت ولایت فقیه بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قزوین انتخابات را اوج وحدت و اقتدار ملت ایران اسلامی در برابر نظام سلطه دانست و گفت: دشمنان باید بدانند این ملت همانند مردم سال 57 هستند که با وحدت و همدلی و در لبیک به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حکومت دو هزارو 500 ساله پهلوی را سرنگون کردند.
امام جمعه موقت قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، امام جمعه موقت قزوین، امروز در خطبه های نماز جمعه شهر قزوین با اشاره به حضور گسترده مردم کشورمان در انتخابات 12 اسفند، گفت: رأی مردم کشورمان در 12 اسفند ماه رای به ادامه مبارزه با نظام سلطه و دفاع از آرمان های شهدا بود.

وی با بیان این که رأی مردم در انتخابات این دوره اعلام وفاداری به حاکمیت عقل و علم برای آزادی بشر از زیر سلطه استکبار به سرکردگی آمریکا بود، افزود: رأی مردم به شایسته سالاری با محوریت ولایت فقیه بود و حضور مردم آگاه و انقلابی نگاه ویژه ای در دنیا ایجاد کرده که رسیدن به آخرت را با نگاه دینی ممکن می کند.

امام جمعه موقت قزوین، انتخابات را اوج وحدت و اقتدار ملت ایران اسلامی در برابر نظام سلطه دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند این ملت همانند مردم سال 57 هستند که با وحدت و همدلی و در لبیک به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حکومت دو هزارو 500 ساله پهلوی را سرنگون کردند.

حجت الاسلام عابدینی با بیان این که ملت ایران بیش از سه دهه است که وفاداری خود را به آرمان های نظام، امام راحل و رهبری انقلاب ثابت کردند، ادامه داد: عهد و پیمان ملت ایران با مولا و مقتدای خود یک عهد ناگسستنی است.

وی با اشاره به این که ملت ایران اسلامی با حضور خود در پای صندوق های رأی پایندی خود به اسلام، انقلاب و ارزش های دینی را به دنیا ثابت کردند، گفت: 12 اسفند امسال اوج حضور مردم کشورمان در دفاع از اسلام ناب بود.

امام جمعه موقت قزوین با بیان این که در روز 12 اسفند مردم به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با حضور خود در انتخابات دعوت معظم له را اجابت کردند، گفت: علیرغم همه تبلیغات منفی دشمنان علیه انتخابات مردم کشورمان حضوری حماسی داشتند که این نشان دهنده اوج بصیرت این ملت بود.

وی، حضور حماسی ملت ایران را سبب ناامید شدن دشمنان نظام دانست و ادامه داد: آمریکایی ها و هم پیمانانش پس از حضور حماسب مردم ما در انتخابات دیگر حرفی برای گفتن ندارند.

حجت الاسلام عابدینی، اعتقادات دینی، رهنمود های مقام معظم رهبری، اهتمام و جدیت همه مراجع دینی را از عوامل مهم و تاثیرگذار برای حضور پرشور مردم درانتخابات امسال عنوان کرد.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه سخنان خود به اقتدار نظام اسلامی در دنیا اشاره کرد و گفت: هر جا که ایران اسلامی اراده کند استکبار باید از آنجا خارج شود و این نشان دهنده اوج اقتدار کشورمان به ویژه در منطقه خاورمیانه است.

وی با اشاره به این که امروز یک تحول عظیم در جهان اسلام در حال شکل گیری است، ادامه داد: ایران اسلامی توانسته در رده بیستم کشور تولید کننده علم جهان قرار گیرد و در تولید علم نانو در رده چهاردهم جای گیرد و در سال های آینده در ردیف ده کشور برتر جهان خواهیم بود./950/پ201/س
ارسال نظرات