۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۲۵۲۴۵
با همکاری خبرگزاری رسا؛

نشست بررسی فعالیت‌های حوزه علمیه آذربایجان غربی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نشست بررسی فعالیت‌های حوزه های علمیه آذربایجان غربی با همکاری خبرگزاری رسا و با حضور گروهی از دست‌اندرکاران اطلاع‌رسانی حوزوی در ارومیه برگزار می شود.
حوزه علميه آذربايجان غربي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، نشست بررسی فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی به همت خبرگزاری رسا در ارومیه برگزار می شود.

این نشست با حضور گروهی از دست‌اندرکاران اطلاع‌ رسانی حوزوی ساعت 10:30 فردا با حضور حجت الاسلام جواد قهرمانی، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی و حجج الاسلام حبیب مقدم، حمید ارشاد، علیرضا عبدی فام به ترتیب معاونان آموزشی، تهذیب و تبلیغ و پژوهشی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان در حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه برگزار می‌شود.

در این نشست حجت الاسلام قهرمانی عملکرد یک ساله حوزه های علمیه آذربایجان غربی را در زمینه های تبلیغی، آموزشی، پژوهشی و عمرانی تشریح کرده و موانع و چالش های موجود برای پیشبرد اهداف تعریف شده مرکز مدیریت حوزه علمیه استان را بازگو خواهد کرد.

تبیین ایجاد راهبردهای عملی برای توسعه فعالیت های تبلیغی، واکاوی چالش های پیش روی چشم انداز توسعه حوزه های علمیه با تامل در پیشینه تاریخی مدارس حوزوی و همچنین هم اندیشی در رابطه با ایجاد بسترهای رسانه ای مناسب در استان با هدف تعمیق و گسترش فعالیت های دینی در راستای تربیت نخبگان متعهد و متخصص در این حوزه از مباحثی است که در این نشست مورد بررسی قرار می گیرد.

یادآور می شود، هم اینک نزدیک به 730 طلبه در 8 حوزه شبانه‌روزی برادران در شهرهای ارومیه، خوی، سلماس، تکاب، نقده، شاهین دژ، میاندوآب و ماکو درحال تحصیل هستند./936/پ202/س
ارسال نظرات